Dobra, na Zlocie mi udowodnicie że nie umiem założyć dwóch haczyków na poziomą rurkę i pokażecie że to, o czym piszę to tylko wytwór mojej chorej wyobraźni, a teraz wybaczcie ale mi się nie chce tego ciągnąć.
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje
Rzeczywiście to zamknięcie jest inne. Zwinąć to można do poziomu classiców (z filmów widać, że sakwę możesz rolować i dopiero zamknąć), natomiast nie możesz jej tak doładować jak zwykłych Ortliebów z klasycznym zamknięciem; przynajmniej bez przeróbek sakwy. Trzeba by trochę pokombinować i zamienić jedną z klamerek na żeńską. Tak więc jest to niewątpliwie minus tych sakw, funkcjonalności takiej jak klasyka więc nie dadzą.
Bo do takich operacji kupuje się oryginalną klamerkę Ortlieba, wtedy nie ma tego problemu. Ale dla Ciebie to za proste rozwiązanie, więc masz klamry które trzeba piłować pilnikami i chodzą ciężej
Jakbyś pokazał zdjęcie to by wszyscy zrozumieli.
Może nie powinienem był kupować bagażnika w Crosso...
Cytat: Wilk w 17 Mar 2015, 22:58Rzeczywiście to zamknięcie jest inne. Zwinąć to można do poziomu classiców (z filmów widać, że sakwę możesz rolować i dopiero zamknąć), natomiast nie możesz jej tak doładować jak zwykłych Ortliebów z klasycznym zamknięciem; przynajmniej bez przeróbek sakwy. Trzeba by trochę pokombinować i zamienić jedną z klamerek na żeńską. Tak więc jest to niewątpliwie minus tych sakw, funkcjonalności takiej jak klasyka więc nie dadzą.Bawiłem się w podobne przeróbki, bo dostałem Ortlieby bez jednego z pasków. Gdyby ktoś chciał to robić, niech ma świadomość, że klamry nie mają znormalizowanych wymiarów. Sprzedawczyni z pasmanterii sama się zdziwiła, że akurat te które ma pasują. Mimo tego bez obrabiania pilnikiem się nie obyło, a klamry różnego rodzaju chodzą ze sobą nieco ciężej.Pasek bardzo faja sprawa, właściwie przydatna byłaby głównie w modelu City