A czemu musisz kupić w tym sklepie?
Ja tam bym nic nie wymieniał oprócz opon. Lub wymienił wszystko oprócz ramy, pozostałych rur i tylnej przerzutki. Zamiany proponowane powyżej to półśrodki, bo zostajesz z kiepską przednią przerzutką, nieznanej jakości hamulcami, kiepskimi przełożeniami z przodu i źle zestopniowanymi z tyłu, takimi sobie manetkami i nie wiadomo, jakim siodłem.Nie lepiej kupić samą ramę? Bo rozumiem, że to właśnie na niej Ci zależy...
Kiepskie przełożenia z przodu? Jakie byłyby lepsze?
Źle zestopniowane z tyłu? Co tzn.?
Polecam konfigurację 22-36-48
To znaczy, że nie masz płynnych przejść pomiędzy kolejnymi przełożeniami, tylko megarange, czyli wieli przeskok między pierwszą a drugą koronką. Daje się z tym jeździć (sam mam na koncie wyprawę po Alpach na takiej kasecie i to 7rz), ale są lepsze rozwiązania. A skoro kupujesz nowy rower, to możesz sobie wybrać, co chcesz. Więc po co decydować się na coś wątpliwego?Poszukaj tej ramy solo. W Anglii powinna być do dostania. A potem dobierz osprzęt. Jest sporo wzorców godnych polecenia na tym forum. No, chyba że nie stać Cię na składanie? Ale chyba stać, skoro zamierzasz wymienić lekko liczą 2/3 osprzętu
Można takie coś kupić? Nie znalazłem.
Wymienić chcę tylko koła, korbę, kasetę, siodełko, pedały. Może jeszcze przednią przerzutkę i hamulce.
Kolejne przesadzone dogmaty. Dajecie mu złotą radę na korbę 22->48.Teraz będzie się męczył szukał takiej korby i zebatek.
26-34 to już naprawdę młynek a 22-34 do orania pola się nadaje.
Na tym komplecie co jest tez by pewnie wyprawe przejechał:)
Ja tam bym nic nie wymieniał oprócz opon.
Cytat: aard w 14 Gru 2011, 21:25Ja tam bym nic nie wymieniał oprócz opon.
a z tego co wiem to mają to być Chiny