Jeśli można temu zapobiec to warto bo każde życie jest ważne :]
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
Freud, nie miałem zamiaru na Ciebie krzyczeć więc przepraszam, mnie duże litery się podobają a Jurek już był na forum prze de mną
Skąd to wiesz? Zakładasz, że jest rzadki. Nie wiesz tego.ja podejmuję dyskusję na ten temat w kierunku zbierania informacji na ten temat i trzeźwej oceny sytuacji.Chcę uniknąć przypadkowych głosów. Jak widzisz są tutaj osoby, które twierdzą, że o wypięcie się przyczepki nie trudno.Mnie to wystarczy, żeby przyjrzeć się całości od nowa i nie zakładać, że jest OK i nie ma sprawy.
Zdania są podzielone Moje wynika tylko z tego co piszecie.
W instrukcji EW jest podana prędkość maksymalna?
Rozumując w ten sposób można zabronić noszenia kapeluszy na ulicy, bo jak wiatr porwie kapelusz i taki kapelusz trafi rowerzystę w twarz to ten może się zachwiać i wpaść pod samochód.
Cytat: transatlantyk w 19 Sty 2012, 11:39Ty mówisz o zabezpieczeniu własnego tyłka, a urzędnik musi myśleć też o innych uczestnikach ruchu. Akurat tutaj popieram urzędnika.Sądzę, że wprowadzenie obowiązku stosowania tego paska zmniejszy liczbę ofiar wypadków komunikacyjnych w Polsce o jakiś tysiąc.
Ty mówisz o zabezpieczeniu własnego tyłka, a urzędnik musi myśleć też o innych uczestnikach ruchu. Akurat tutaj popieram urzędnika.
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje
Czemu tak sądzisz?
b. (110) Przyczepa ciągnięta przez rower lub wózek rowerowy powinna być wyposażona w dyszel wyposażony w urządzenie sprzęgowe uniemożliwiające przewrócenie się przyczepy w przypadku przewrócenia się roweru; nie dotyczy przyczepy jednokołowej.