Autor Wątek: Góry Świętokrzyskie na wiosnę  (Przeczytany 833 razy)

Offline Mężczyzna temp

• Miasto:
  • Na forum od: 11.01.2012
Góry Świętokrzyskie na wiosnę
« 11 Sty 2012, 17:01 »
Witam,

Chciałbym na wiosnę udać się na wycieczkę rowerową w Góry Świętokrzyskie. Do przejechania miałbym około 80 km w jedną stronę. Nie mam żadnego doświadczenia ani nawet sprawnego roweru. Myślicie, że mogłaby się taka wyprawa udać? Dojechać dojechałbym na pewno, ale nie wiem, ile czasu by to zajęło. Uda mi się w jeden dzień?

Pozdrawiam

Offline Mężczyzna maciekkk

• Miasto: Łódź
  • Na forum od: 29.05.2011
Odp: Góry Świętokrzyskie na wiosnę
« 11 Sty 2012, 17:07 »
Witaj na forum ;)
Do wiosny masz jeszcze trochę czasu, aby podreperować rower.
"Myślicie, że mogłaby się taka wyprawa udać" >> myślę, że jak najbardziej TAK

Tylko napisz skąd będziesz jechał, aby można było zobaczyć na mapie profil terenu. // w tamtych rejonach jeszcze nie jeździłem.

Online Mężczyzna Borafu

• Moderator Globalny
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
« 11 Sty 2012, 17:13 »
Problem nie w tym ile jest kilometrów, tylko kto będzie jechał.
Jeśli będzie to Twoja pierwsza jazda rowerem po 20 latach przerwy to będzie bolało!
Jeśli trochę na rowerze jeździsz to spokojnie dojedziesz.

Czy dasz radę w jeden dzień?
Bez sprawnego roweru raczej NIE  ;) , ale jeśli znajdzie się rower i pojedziesz na nim kilka razy to zdecydowanie p[owinieneś dać radę.

No, chyba że masz jakieś ograniczenia fizyczne/choroby/itp, o których nie wiemy, wtedy wszystko może wyglądać inaczej.

Offline Mężczyzna temp

• Miasto:
  • Na forum od: 11.01.2012
« 11 Sty 2012, 20:21 »
Jestem bardzo aktywny fizycznie, co prawda moja dyscyplina to bieganie, amatorsko ale na całkiem wysokim poziomie, rower nie powinien chyba być problemem, chociaż nie jeżdżę zbyt często.

Mam kilka dodatkowych pytań: