Autor Wątek: Witajcie  (Przeczytany 613 razy)

Offline Mężczyzna zizu

• Miasto: Białystok
  • Na forum od: 11.01.2012
Witajcie
« 15 Sty 2012, 13:56 »
Helou. W sumie na forum jestem już kilka dni, ale się oficjalnie nie przywitałem.

Jestem Michał, od paru miesięcy ciąży na mnie coś w rodzaju jakiegoś skrzata na ramieniu, co mi mówi: Michał, jedź w Świat ;)  No, a ja uległy jestem, to długo przekonywać mnie nie trzeba było i już zbieram wyprawkę na rower. Jestem w ostatniej klasie technikum (20 l). Ciesze się, że jest tu tyle miłych i bardzo pomocnych osób. No, ale zdziwiłem się, że macie tu Biedronia :P

Offline Mężczyzna Freud

• Miasto: Zielona Góra
  • Na forum od: 16.06.2011
Odp: Witajcie
« 15 Sty 2012, 14:54 »
Cześć zizu1 !
Co takiego podoba Ci się najbardziej w tym szerokim świecie, gdzie chciałbyś wyruszyć? :)
"Życie jest jak jazda na rowerze, żeby utrzymać równowagę musisz poruszać się do przodu." - A. Einstein
"Wax, to tylko kwestia czasu kiedy "Podróże z dziećmi" stanie się twoim najważniejszym działem" - Cinek

Offline Mężczyzna zizu

« 15 Sty 2012, 15:09 »