Witajcie
Mam na imię Tomek i obecnie jestem uczniem III klasy Technikum Logistycznego w Sycowie. Mieszkam w małej, ale znanej na całą Polskę miejscowości Goszcz. Znanej na całą Polskę? - Bo to właśnie w Goszczu produkuje się meble z których pewnie korzystasz - "BODZIO".
Jazda na rowerze nie kręciła mnie od samego dzieciństwa. Zwykle byłem przeciwny temu, zmieniło się to, gdy na komunię rodzice kupili mi rower. Prawdziwy z przerzutkami i aluminiową ramą!
W tamtych czasach mało kto miał taki rower
po pierwszej jeździe próbnej zrezygnowałem z tego roweru, rodzice też. Zadajecie sobie pewnie pytanie czemu? Ano dlatego, że jadą po ulicy ubrany w komunijną białą szatkę, naciskałem w pedała ile sił w nogach i nagle nacisnąłem przedni hamulec.... Było po mnie i po szatce ale co tam
Bla bla bla bla bla... i wtedy przyszedł ten ciepły majowy dzień. Było to oczywiście grubo po komunii, miałem 17 lat. Z nudów pożyczyłem rower od kolegi i wyruszyłem sam do Krotoszyna (50km od Goszcza). Trasę pokonałem dość szybko a jazda bardzo mi się spodobała i tak to się zaczęło ;] W wakacje tego samego roku zakupiłem szosę, którą mam do dziś. Długo się za nią najeździłem bo potrzebowałem ramy 60cm. Mam 192cm wzrostu, więc mniejsza rama nie wchodziła w grę. Specialized, osprzęt SORA, słaby, ale na początek wystarczyło. Zaczęły się długie wypady w góry itd. Wkręciło mnie to na maksa
Kumple namówili mnie na wyjazd nad Bałtyk. Trasa Goszcz-Kołobrzeg-Hel 972km i sześć dni szalonej jazdy (4 dni niestety w deszczu od samego rana do nocy i w nocy też i tak do rana
) I tak sobie jeżdżę i poznaje nowych ludzi, nowe trasy, zbieram doświadczenie. KOCHAM TO !
A tak poza tym to uprawiam lekkoatletykę, specjalizuję się w biegach na 1500, 3000 i 5000m w klubie MUKS "Olimpia" Syców. Lubię dobre filmy, muzykę i spotkania ze znajomymi
Miałem dziewczynę, ale stwierdziłem, że nie rozumiem tego co krwawi przez 5 dni i nigdy nie umiera!!
Pozdrorowery ;]
Edit 18.01.12 17:20.