Autor Wątek: Aloha! ;0  (Przeczytany 722 razy)

Offline Mężczyzna emty13

• Miasto: Goszcz / Wrocław
  • Na forum od: 21.10.2011
Aloha! ;0
« 17 Sty 2012, 22:36 »
Witajcie ;) Mam na imię Tomek i obecnie jestem uczniem III klasy Technikum Logistycznego w Sycowie. Mieszkam w małej, ale znanej na całą Polskę miejscowości Goszcz. Znanej na całą Polskę? - Bo to właśnie w Goszczu produkuje się meble z których pewnie korzystasz - "BODZIO".

Jazda na rowerze nie kręciła mnie od samego dzieciństwa. Zwykle byłem przeciwny temu, zmieniło się to, gdy na komunię rodzice kupili mi rower. Prawdziwy z przerzutkami i aluminiową ramą! :lol: W tamtych czasach mało kto miał taki rower 8) po pierwszej jeździe próbnej zrezygnowałem z tego roweru, rodzice też. Zadajecie sobie pewnie pytanie czemu? Ano dlatego, że jadą po ulicy ubrany w komunijną białą szatkę, naciskałem w pedała ile sił w nogach i nagle nacisnąłem przedni hamulec.... Było po mnie i po szatce ale co tam  ;D Bla bla bla bla bla... i wtedy przyszedł ten ciepły majowy dzień. Było to oczywiście grubo po komunii, miałem 17 lat. Z nudów pożyczyłem rower od kolegi i wyruszyłem sam do Krotoszyna (50km od Goszcza). Trasę pokonałem dość szybko a jazda bardzo mi się spodobała i tak to się zaczęło ;] W wakacje tego samego roku zakupiłem szosę, którą mam do dziś. Długo się za nią najeździłem bo potrzebowałem ramy 60cm. Mam 192cm wzrostu, więc mniejsza rama nie wchodziła w grę. Specialized, osprzęt SORA, słaby, ale na początek wystarczyło. Zaczęły się długie wypady w góry itd. Wkręciło mnie to na maksa  ;) Kumple namówili mnie na wyjazd nad Bałtyk. Trasa Goszcz-Kołobrzeg-Hel 972km i sześć dni szalonej jazdy (4 dni niestety w deszczu od samego rana do nocy i w nocy też i tak do rana :-[) I tak sobie jeżdżę i poznaje nowych ludzi, nowe trasy, zbieram doświadczenie. KOCHAM TO !