Dla mnie to jakiś marzocchi, charakterystyczny booster ma...
ktoś wie co na tylnej piaście zamontowane jest po przeciwnej stronie zębatek? To jakiś dodatkowy hamulce, czy miejsce do mocowania zebatki do silnika spalinowego/elektrycznego?
E: Bikipedia kieruje na rok 2004 i Fastraxa jako producenta - czyli szału wielkiego bym się nie spodziewał wewnątrz....
Szperałem i wyszperać nigdzie nie mogłem - znalazłem tylni i rzeczywiście tylne zawieszenie to Fastrack więc i przód może być tej firmy.(tylko nigdzie ani widu ani słychu takiego amora!)Cytat: skolioza w 24 Sty 2012, 19:52E: Bikipedia kieruje na rok 2004 i Fastraxa jako producenta - czyli szału wielkiego bym się nie spodziewał wewnątrz....Spodziewam się zardzewiałej sprężyny i zapieczonych ślizgów- bo amor ani drgnieCzym byś polecał to nasmarować ? (po wyczyszczeniu itd.)
W środku widelca spodziewaj się raczej elastomerów (być może stwardniałych na kamień) - w tym Fastrax się specjalizował, choć to tylko mój typ a nie pewnikRozbierz, wyczyść zobacz w jakim stanie są golenie, ślizgi i wszystko będzie jasne A smaruj smarem stałym bez litu (chyba że w środku będzie kąpiel olejowa w co wątpię)
W kwestii Jetta - nie wiem który masz model, ale sam smar nie powinien blokować widelca Może oczywiście spowolnić jego pracę, ale nie zablokować Może blokada w niskich temperaturach to kwestia elastomeru? to typowy objaw dla tego mateiału No i w Jettcie magnezu jest sporo - całe dolne golenie z podkową (przynajmniej wersja o prostych dolnych goleniach jak Mag/Quadra/Indy)
Jubudubul, jeździsz na tandemie? Jak wrażenia?
Z jednej strony firmy renomowane, z drugiej strony nie znalazłem (jeszcze) nigdzie smaru z teflonem bez litu - a jakoś niechce mi się wierzyć że są stosowane tylko w rowerach.Znalazłem za to teflonowy w sprayu do motocykli - ok. 40pln/400ml