O sobieNa imię mam Olek, w tym roku skończę 24 lata i mieszkam w Toruniu. Na co dzień studiuję prawo w Toruniu. Jeśli chodzi o moje hobby to oprócz jazdy na rowerze należy do nich kolekcjonerstwo wieczek od jogurtów, szeroko pojęte Czechy oraz piwo. Według powszechnej kwalifikacji medialnej prawdopodobnie jestem kibolem, ponieważ prowadziłem stowarzyszenie kibiców żużla w Toruniu. W rzeczywistości nie gryzę, nie biję, nie jeżdżę na ustawki, nie mam kija do baseballa, nie chodzę na siłownię, za to siwieję.
Na rowerze jeżdżę od marca 2010 roku. Daleko mi do wymiataczy takich jak chociażby Wilk, Aard czy Transatlantyk. Raczej jestem zawodnikiem 2 ligi ;-)
Do tej pory byłem na 2 wyprawach. Pierwsza to około 900 km i wypad do Pragi. Druga to ponad 2100 km i przejażdżka dookoła Polski wschodniej. Mój rekord dzienny wynosi 300km, ale rzecz jasna na lekko ;-) Najlepszy roczny wynik to 6258 km przejechane w 2011 roku.
Moj bikestats:
http://www.mietekgrden.bikestats.plKogo szukamSzukam partnera/partnerkę/partnerów [możemy także jechać w 3 czy 4 osoby, niekoniecznie we dwójkę] o spokojnej naturze, którzy trochę jeżdżą na rowerze ;-) Wiek nie ma większego znaczenia. Wymagane jakieś doświadczenie wyprawowe. Mile widziana znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym. Zwłaszcza po niemiecku by się przydało, bo ja ni w ząb nic nie wyszprecham. Podobnie z włoskim. Aczkolwiek i bez tego jakoś sobie poradzimy. Fajnie by było się wcześniej poznać [o ile się jeszcze nie znamy ;-)] Okazje jakieś na pewno będą przy okazji zlotu czy forumowych wyprawek.
TrasaZałożenie jest takie żeby liznąć trochę górek. Proponowana przeze mnie trasa przebiega przez Hochtor i Passo dello Stelvio. Generalnie przebieg i kierunek jest do negocjacji, nie spędziłem dużo czasu nad mapą. Możemy coś wydłużyć, coś skrócić, gdzieś skręcić, a gdzie indziej pojechać prosto. Jestem otwarty na wszelkie propozycje. Na pewno trzeba jakoś zastanowić się nad Wiedniem bo po prostu machnąłem pionową kreskę autostradą