Autor Wątek: Witajcie zacni forumowicze!  (Przeczytany 1353 razy)

Offline Kobieta dewunska

• Miasto: Kołobrzeg | Wrocław
  • Na forum od: 11.04.2011
Witajcie zacni forumowicze!
« 14 Lut 2012, 17:52 »
Nadszedł czas i na mnie - mam na imię Dominika, pochodzę z okolic Kołobrzegu, gdzie chodziłam do liceum, a obecnie studiuję w Poznaniu. Zawsze uwielbiałam podróże, przygody, wycieczki...ale w dzieciństwie było to wszystko palcem po mapie. Wszystko zmieniło się od czasów liceum, kiedy mogłam już pójść do pracy w wakacje. Pewien nauczyciel organizował w miarę regularnie rajdy ( u nas słowo rajd przyjęło się bardziej niż wyprawa rowerowa ;) ). Na pożyczonym rowerze, z cienką kondycją, starymi, też pożyczonymi sakwami i bez żadnych odpowiednich ubrań wybrałam się na wietrzną Rugię aby sprawdzić "czy to to". Miesiąc później miałam już swój rower, dwa miesiące później sakwy....i tak to się ciągnie do dziś. Od dziś mam nową ramę :D

Moje doświadczenie w porównaniu do Waszego jest mizerne, ale ja sama tak dla siebie jestem z siebie dumna ;) Byłam na rowerze w Danii, Niemczech, Rumunii, na Węgrzech,w tym roku Czechy+Austria no i oczywiście jeździ się po Polsce.

Jeśli chodzi o rower, to oprócz ramy...która właściwie już będzie na nowy rower, to nie ma się czym chwalić, ale mam troszkę różnych rzeczy potrzebnych na rajdzie, więc jak tylko będe miała coś mądrego do powiedzenia, to postaram się pomóc (zgodnie z maksymą"nie myśl o tym, co forum może zrobić dla ciebie, pomyśl, co ty możesz zrobić dla forum" :D ) Czasem gadam też rzeczy niemądre, ale będę się wystrzegać ;)

Pozdrawiam forumowiczów ;)

aaa PS. należe do sekty Brooksa :P
Tourists don\'t know where they were yesterday, travellers don\'t know where they will be tomorrow.

Offline Mężczyzna maciekkk

• Miasto: Łódź
  • Na forum od: 29.05.2011
Odp: Witajcie zacni forumowicze!
« 14 Lut 2012, 18:01 »
Witaaaaj :D

to ja mogę napisać, że moje doświadczenie w porównaniu z Twoim jest mizerne - za granicą jeszcze nie byłem... ;p