Autor Wątek: Przeróbka szoso miejskiego Peugeota na treka,jak to zrobić?  (Przeczytany 3723 razy)

Offline Mężczyzna Zakrzak

  • Wiadomości: 107
  • Miasto: Opolskie
  • Na forum od: 09.03.2012
Dzięki za miłe słowo :) mimo wszystko chciałbym go jakoś przerobić aby był bardziej uniwersalny i wszechstronny :D jakieś pomysły?

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
W rowerze nic nie trzeba zmieniać. Dokup sobie najwyżej torbę na ramę żeby nie męczyć się z plecakiem. W zeszłym roku kupiłem okazyjnie za 25 zł Author A-R212-N i polecam. Jest bardzo pojemna w porównaniu do konkurencji i porządnie wykonana.



Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna Borafu

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 10712
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
A jak będzie mało to kup jeszcze podsiodłówkę i zamiast kombinować wsiadaj na siodełko i pedałuj!

Offline Mężczyzna Zakrzak

  • Wiadomości: 107
  • Miasto: Opolskie
  • Na forum od: 09.03.2012
no to jeszcze Was tylko pomęczę o linki, stan moich jest dobry pomimo,że chyba mają już XXX lat. Wymieniać je czy tylko nasmarować?

Offline miki150

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 6706
  • Miasto: Jeteborno
  • Na forum od: 05.07.2010
Linek się raczej nie smaruje, bo wtedy zbierają brud.

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Moim zdaniem lepiej powymieniać linki i pancerze. Linki kosztują 5 zł sztuka, pancerze 5 zł/m. Zły ich stan potrafi spowodować tragiczne działanie nawet najlepszych hamulców.

Kurczę, a ja smarowałem  ::)
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna JUREK

  • Wiadomości: 1194
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 21.11.2011
Jeżeli nie posiadasz odpowiednich narzędzi i nie potrafisz serwisować, lepiej dać do fachowca , zaczyna się sezon to na pewno rowerek będzie wdzięczny.

Offline Mężczyzna Borafu

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 10712
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Linek się raczej nie smaruje, bo wtedy zbierają brud.
Hm...
Cytat: Zinn i sztuka serwisowania roweru górskiego
Jeśli linka nie przesuwa się jak należy — nasmaruj ją. Użyj do tego smaru molibdenowo-siarczkowe-go, jeśli nim dysponujesz. Jeśli nie, użyj oliwki do łańcucha. Klasyczny smar na bazie litu sprawi, że linki zaczną się kleić, co utrudni ich przesuwanie;

Offline miki150

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 6706
  • Miasto: Jeteborno
  • Na forum od: 05.07.2010
Ok, już się nie odzywam ;)

Offline Mężczyzna Borafu

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 10712
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Oj tam, oj tam. Czasem trzeba dać innym szansę by się wymądrzyli  ;)

Offline Mężczyzna Zakrzak

  • Wiadomości: 107
  • Miasto: Opolskie
  • Na forum od: 09.03.2012
znalazłem przyczynę częstego "kapcia" - pompowanie pompką ręczną :D czyli ciśnienie rzędu 1.5-2 jak nie mniej :P

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Jeśli miałeś po dwie dziurki, to na 100% taka była przyczyna.
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna yoshko

  • Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Wiadomości: 15533
  • Miasto: Strzelce Opolskie - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
Nie polecam torby pod ramę od Authora bo pasku juz dwa razy przyszywałem do czasu gdy cala torbę przytwierdziłem za pomocą zipów. :P

Offline Mężczyzna Zakrzak

  • Wiadomości: 107
  • Miasto: Opolskie
  • Na forum od: 09.03.2012
W naszym kraju to i tak chyba zip będzie najbezpieczniejszy :D

Offline Mężczyzna transatlantyk

  • Moderator Globalny
  • GM 2420
  • Wiadomości: 7932
  • Miasto: Annopol
  • Na forum od: 21.11.2007
    • Rowerem przed siebie.
znalazłem przyczynę częstego "kapcia" - pompowanie pompką ręczną  czyli ciśnienie rzędu 1.5-2 jak nie mniej
Ręczną, malutką pompką można nabić koło znacznie lepiej niż do 2 barów. To właśnie z ogólnodostępnymi na stacjach benzynowych kompresorami są kłopoty, gdy chcesz napompować rower szosowy, gdzie daje się 8 lub więcej barów. Wtedy pozostają pompki ręczne :D


Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum