Autor Wątek: sposób na 160kg  (Przeczytany 2725 razy)

Offline żydełek

• Miasto:
  • Na forum od: 08.12.2011
sposób na 160kg
« 15 Mar 2012, 23:12 »
Witam,

Człowiek, który leży chce jeździć na rowerze. Ale ma problem tego typu, że się nie da.
Mocno napompowane dętki pękają a na słabiej dopompowanych jest kapeć. Jak można ten problem rozwiązać? Bezdętkowe opony? Wysokociśnieniowe dętki? Człowiek chce jeździć na oponach z małym oporem toczenia (26").

Offline Mężczyzna Daniel

• turysta licznikowy
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
Odp: sposób na 160kg
« 15 Mar 2012, 23:19 »
Szerokie opony z ciśnieniem w okolicach maksymalnego?
Wracam do jeżdżenia.

Offline żydełek

• Miasto:
  • Na forum od: 08.12.2011
« 15 Mar 2012, 23:36 »
Nie sprawdziło się.

Offline Mężczyzna Żubr

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 03.11.2010
« 16 Mar 2012, 00:00 »
Będę okrutny,ale po co jeździć na oponach z małym oporem toczenia kiedy waży się 160 kg?
Nie jestem lekarzem, lecz mam taką wątpliwość czy przy tej wadze wskazane jest jeżdzić na rowerze, mam tu na myśli troskę o serce, stawy, kolana tego Pana.Czy nie lepiej zbijac na początku tej wagi inaczej.
Oczywiście to trochę gdybanie bo nie znam przypadku, może się za chwilę okazac, że to dobrze zbudowany mężczyzna, uczęszczający na siłownię o wzroście 2.10 cm. :P

Offline Mężczyzna Andy

• Miasto: Tychy
  • Na forum od: 20.02.2011
« 16 Mar 2012, 00:03 »