Autor Wątek: nowy crossowy lub trekkingowy do 1300zł  (Przeczytany 1761 razy)

Offline Mężczyzna pawel777

• Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 23.03.2012
nowy crossowy lub trekkingowy do 1300zł
« 23 Mar 2012, 20:38 »
Witam seredecznie,

jestem "zielony" jeśli chodzi o rowery... do tej pory ok 5 lat miałem rower z marketu...

Teraz chciałbym nowy rower na spokojne wycieczki  30-60 km (asfalt, ścieżki leśne, i w mieście) i żeby kółeczka miały 28'

czy przyda się z przodu amortyzator czy nie?  (np czy jadąc po kostce we Wrocławiu czy jest niezbędny amortyzator czy spokojnie bez tego przeżyję)

moje wstępne typy trekkingów:

1. Kellys Athos 2011
2. Unibike Vision GTS 2012
3. Giant Expression
4. Arkus Trek 1100M

lub crossowe:
1. Kellys Result 2011
2. Unibike Vision GTS 2012

oczywiście jeśli macie inne sugestie to bardzo proszę o propozycje innych rowerów...
Nie muszę dodawać że cena też jest dla mnie istotna... chodzi o dobre optimum...

pozdrawiam serdecznie

Paweł

przepraszam w tych crossowych miał być:

2. Unibike flash GTS 2012

Offline kunu

• Miasto: Poznań/Widziszewo
  • Na forum od: 14.09.2010
Cokolwiek wybierzesz zanim podejmiesz decyzję chciałem napisać jak Unibike podchodzi do kwestii reklamacyjnych. Półtora roku po zakupie roweru pękła mi rama przy styku podsiodłówki i poziomej rury. Ewidentne pęknięcie na spawie czyli wada konstrukcyjna. Na rowerze nie skakałem, w widełkach wagowych podanych przez producenta mieszczę się z zapasem. Ponieważ jednak jakiś czas temu wymieniłem oryginalny napęd i parę części na nowe, inne lepsze a oryginalne cześci wyrzuciłem/sprzedałem to straciłem prawo do gwarancji. Jedym słowem jeżeli zamierzasz coś wymienić w kupowanym rowerze to Unibike Cię oleje z góry na dół. Ponadto słynny w internecie jakiś czas temu był zapis z karty gwarancyjnej że gwarancja nie obejmuje rowerów sprzedawanych przez sklepy internetowe. Jeżeli chcesz być potraktowany przez Unibike jak śmieć to kup od nich rower.

rdklstr

• Gość