Veolomobile na fotach powyżej produkuje, zdaję się, holenderska firma, która właściwie każdy zamówiony model konsultuje ze zleceniodawcą. Podejrzewam więc, że istnieje opcja podwyższenia zawieszenia, zgodnie z "polską specyfiką".
Ergo, ostre skręty nie leżą w naturze tego pojazdu, więc o wywrotce mowy być nie może.
Z tego co wyczytałem rower poziomy w porównaniu do roweru szosowego to +5 km/h, zabudowany +15 km/h. Proszę o skorygowanie jeśli się mylę.
Myślałem bardziej o skręcaniu przy dużej prędkości, np na zjazdach. A domyślam się, że na zjazdach to to nieźle pędzi
Dziś robiłem testy "prędkości" na moim jamniku (low-racer na kołach 20"). O ile na "pionowym" potrafię wyciągnąć (wydusić? ) na prostej jakieś 45km/h, to tu dało mi się pociągnąć 65 (bez rozgrzewki, na dość płaskim kawałku jakieś 3km), a jeszcze miałem zapas mocy (na koniec musiałem zwolnić z powodu jakiejś parki)
Są gdzieś jakieś wypożyczalnie poziomek?
Ja myślałem bardziej o tym, żeby takie coś wypożyczyć na tydzień i zrobić jakąś mini-wyprawę
miki, chcesz zrobić po zlocie wyprawkę do Świętochłowic? O ile zainteresowany nie wyrazi sprzeciwu
Art75, czy obejmujesz ilu z braci poziomej jest na forum podróży?
Po tym, jak Ciman się wypisał, to chyba tylko nas dwóch. Forum poziome to raczej bardziej towarzystwo konstruktorów, niż podróżników;)