STX'a wycofano bo nie chciał się psuć
Dla zwolenników spiskowej teorii dziejów jest jeszcze teza że spadek trwałości jest poniekąd zamierzony (sprzęt sie zużywa, trzeba kupić nowy, obroty są duże, kasy jest więcej) Słyszałem kiedyś opinię że STX'a wycofano bo nie chciał się psuć Moim zdaniem to już troszkę przesada i popadanie w paranoje
mogę mieć tylne STX za 40 złi przednie za 40 zlco wy na to ?tylne na 7
michał .. te 60 km/h to Z czy POD górkę ..... wiem wiem .....
No właśnie, ciekawe jak by się ten widelec zachowywał przy 60 km/h z górki : :mrgreen:
I co to za gadanie o zużywaniu się karbonu?
Cytat: "Michał Wolff"I co to za gadanie o zużywaniu się karbonu?Takie, że np. kółeczka przerzutki czy tarcze korby wykonane z karbonu zdecydowanie szybciej się zużywają niż aluminiowe czy stalowe. Wiadomo to nie od dziś...
Cytat: "łojant"Takie, że np. kółeczka przerzutki czy tarcze korby wykonane z karbonu zdecydowanie szybciej się zużywają niż aluminiowe czy stalowe. Wiadomo to nie od dziś...Nie wiem czy tak wiadomo. Piszesz jakbyś zużył 15 takich tarczy. I gdzie widziałeś tarcze z karbonu? Z karbonu są robione tylko ramiona korb a i to bardzo rzadko (tak jest np. w najwyższej grupie Campagnolo - czyli Recordzie), nie same zębatki, a ramiona się nie zużywają http://www.campagnolo.com/jsp/en/groupsetdetail/item_guarRST_catid_4.jspPodobnie i przerzutki, z karbonu są szkielety, nie kółeczka:http://www.campagnolo.com/jsp/en/groupsetdetail/item_cambioRec10cor_catid_4.jspKółeczka i tak robi się z plastiku, nie metalu, więc co by tu miał dać karbon? Wagi się w ten sposób raczej nie oszczędzi.
Takie, że np. kółeczka przerzutki czy tarcze korby wykonane z karbonu zdecydowanie szybciej się zużywają niż aluminiowe czy stalowe. Wiadomo to nie od dziś...
Już wiem, że mam mufę 68 mm