A samych sakw nie da się na bagażniku dać do tyłu?
to możesz też spróbować przestawić bloki w butach, z reguły mają całkiem sporą regulację przód-tył
Tutaj jednak widać przewagę Ortlieba nad Crosso, bo mocowanie można znacznie lepiej dopasować do bagażnika i uniknąć takich problemów
W Cumulusach również. Można zmieniać rozstaw haków, jak też kąt zaczepienia całej sakwy.
na tyle z reguły jest tak dużo bagażu, że ten dolny hak niewiele zmienia, sakwy "bujnąć" mogą się tylko na ostrych zakrętach, szansa zgubienia sakwy niemal zerowa
nie wiem czy bardziej nie opłacałoby się opylić Experty na allegro, a zamiast tego kupić Orltlieby
No i nie masz gwarancji, że odległość, którą ten patent da będzie wystarczająca, chyba żeby montować od razu w sklepie, ale też nie wiem czy obsługa na to pójdzie. No i jeszcze inna sprawa - ten adapter jest do bagażników Tubusa i jest na dwie śruby po każdej stronie, więc jeśli nie masz bagażnika z dwoma otworami na dole to tego raczej nie założysz, na jednej śrubie bagażnik byłby chyba za bardzo niestabilny.
Można zastosować takie przesunięcie, oczywiście nie w postaci takich nakrętek (one tu występują wyłącznie roboczo) tylko odpowiednio wyprofilowanej blachy. Ale znów przy takiej kombinacji bagażnik jest przesunięty względem osi roweru w lewo- pytanie brzmi: czy myślicie że takie przesunięcie ma jakiś znaczny wpływ na cały układ?