Autor Wątek: Budapeszt->Subotica->Osijek->Sarajewo->Podgorica , druga połowa czerwca  (Przeczytany 2562 razy)

Offline Mężczyzna Hubson

• Miasto: Poznań/Warszawa
  • Na forum od: 29.05.2012
Siema wszystkim ;D.

Mam 23 lata i pochodzę z Poznania, ale studiuję w Warszawie. Trafiłem tutaj, ponieważ rekrutuję właśnie na wyjazd rowerowy, który zaplanowałem sobie jakiś czas temu. Dotychczas szukałem ludzi po znajomych i na Couchsurfingu, znalazłem tam kilku zainteresowanych, ale boję się że nie wystarczy im zajawki, żeby ostatecznie się ze mną wybrać  ::).

Ale do rzeczy - od połowy czerwca (14-17) do końca miesiąca chcę się wybrać na trip przez Węgry, Chorwację i Serbię, dokładniej na trasie Budapeszt-Balaton-Osijek-Belgrad. Obczajcie na mapie - trasa nie jest hardkorowa, ale za to bardzo urozmaicona  ;). Trasa mierzona 'na oko' ma około 550 km, czyli jak na 2 tygodnie dosyć spokojnie. Ale po pierwsze - chcę mieć czas na zwiedzenie miast, które uwzględniłem jako główne checkpointy, a po drugie trochę się pobyczyć nad Balatonem  :). Preferuję drogi wiejskie/lokalne, nie przeszkadza mi jazda w deszczu. Jazdę rowerami chcę zacząć od Budapesztu, gdzie dojechalibyśmy pociągiem z Poznania. Powrót z Belgradu także pociągowo, muszę zdążyć na 1 lipca do Warszawy!