Autor Wątek: Wyprawa Hel- Świnoujście, sierpień 2012  (Przeczytany 671 razy)

Offline ceramikszlarz

• Miasto: Kraków, Żywiec
  • Na forum od: 26.07.2012
Witam serdecznie miłośników wypraw rowerowych,
jestem studentką z Krakowa i wspólnie z kilkoma znajomymi wybieramy się na wyprawę wzdłuż polskiego wybrzeża Bałtyku. Sprawa wygląda tak:
- długość trasy w granicach 450-500 km,
- 6 dni pedałowania+ 1 dzień przerwy w Mielnie,
- dzienny dystans ok. 80 km,
- dokładna data wyjazdu jeszcze nieustalona, planuję wyjazd najpóźniej w połowie sierpnia,
- noclegi na polach namiotowych lub schroniskach młodzieżowych,
- koszt całej wyprawy ok. 500 zł,
- uczestnicy w wieku 23-30 lal, większość z Krk, ale nie tylko,
Generalnie jest to wyprawa połączona ze zwiedzaniem (ile i co zwiedzimy zależy od tempa jazdy :)). Trasa wiedzie w większości międzynarodowym szlakiem rowerowym  Bike the Baltic. W większości są to drogi lokalne, leśne, dużo jest ścieżek rowerowych, niewielka część trasy to drogi główne. Będzie to moja trzecia taka wyprawa nad morzem, więc wiem, że w trakcie wszystko może się zdarzyć i plany prawdopodobnie zmienią się w trakcie ;)

Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych, bo jest to niesamowita przygoda. Mój nr tel. 511 085 147

Pozdrawiam,
Iwona

« Ostatnia zmiana: 7 Sie 2012, 09:42 ceramikszlarz »

Offline Mężczyzna rafalb

• Miasto: Łuków/ Gdynia
  • Na forum od: 26.03.2008
    • Wciąż w drodze...
Jeśli dopasują się nam dni to się pewno spotkamy. Tyle, że ja tą traskę chcę machnąć w dwa dzionki.

Offline ceramikszlarz

• Miasto: Kraków, Żywiec
  • Na forum od: 26.07.2012
Szalony! To powodzenia życzę ;)

Offline Mężczyzna Andy

• Miasto: Tychy
  • Na forum od: 20.02.2011