Autor Wątek: Merida Matts Speed HFS  (Przeczytany 787 razy)

Offline Varpunen

• Miasto:
  • Na forum od: 06.08.2012
Merida Matts Speed HFS
« 6 Sie 2012, 22:33 »
Witam

Jestem tu na forum zupełnie nowy, ale chyba zabawię tu na dłużej. Chciałem zaprezentować swój rowerek z dwóch względów, po pierwsze żeby się dowiedzieć co o nim sądzicie (ja jestem prawie zupełnie zielony jeśli chodzi o osprzęt, ale zaczynam powoli łapać o co w tym wszystkim chodzi), a po drugie złapałem bakcyla na podróże i zwiedzanie świata na jednośladzie z sakwami. No i tu się pojawia pytanie, czy to co tu widzicie nadałoby się na początek na jakiś dwu tygodniowy wypad do Skandynawii (realizacja planu w przyszłe wakacje, a sam plan zawitał w mojej głowie 2 tygodnie temu więc wszystko jeszcze może się zdarzyć).
Nie jestem jakimś bardzo początkującym rowerzystą, właściwie jeżdżę od dziecka i wszędzie gdzie się da, ale to raczej kilku - kilkunastogodzinne szaleństwa po bezdrożach, lasach, z naciskiem na jak najszybsze pokonywanie odległości w jak najbardziej niedostępnym terenie. Teraz przyszła pora na zmiany i chciałbym spróbować swoich sił w prawdziwej podróżniczej wyprawie. Znalazłem tu na forum parę podobnych rowerów obwieszonymi sakwami, więc i może w moim przypadku dałoby się to zrobić.
Zapraszam więc do oglądania i z niecierpliwością czekam na Wasze opinie, co w ogóle sądzicie o tym sprzęcie?

Offline Mężczyzna remi

• Miasto:
  • Na forum od: 08.12.2011
Odp: Merida Matts Speed HFS
« 7 Sie 2012, 22:19 »
Sprzęt na zdjęciach wygląda solidnie, jeśli jest dla ciebie wygodny przy długiej jeździe to zamontuj bagażnik załóż sakwy i w drogę.
Ale radzę,żebyś przed dłuższą wyprawą odbył kilka przynajmniej 2 dniowych wypadów, żeby zobaczyć jak sobie wszystko zorganizować i jak różni się sama jazda na "lekko" i na "ciężko".

A w przerwach w jeździe:
czytaj to forum ;)
Największym rowerzystą jest ten, któremu rowerowanie sprawia największą przyjemność!

Offline Mężczyzna chesteroni

• Miasto: Toruń