Zresztą to zależy co masz pod tymi Crosso Dry Big.
a tam lubię z przyczepką jeździć. teraz jeździłem 1,5 miesiąca z przednimi sakwami (tzn miałem na przodzie, na tyle + na przyczepce, łącznie 6), i mogę z czystym sercem powiedzieć, że przednie sakwy są do d*py. Zdecydowanie wolałbym tył + przyczepka niż tył + przednie.
Przyczepiłbym się tylko do sterowności przyczepkiz cięższym bagażem. Zaczynam podejrzewać, że możecoś z uchwytem nie gra, może coś innego, bo niestetygdy tylko założę na przyczepkę sakwy 4kg+, ta zaczynaniefajnie zachowywać się na zjazdach. Wibracja szybkoprzenosi się na kierownicę i robi się niewesoło.
A z Extrawheelem wjeżdzasz do miasteczka i wszystkieoczy na Ciebie...
wibracje zaczynam odczuwać dopiero powyżej 40-50km/h, ale jak jest równy asfalt, to jechałem nawet ponad 60km/h i jechała płynnie.
Cytat: Waxmund w 19 Sie 2012, 23:09a tam lubię z przyczepką jeździć. teraz jeździłem 1,5 miesiąca z przednimi sakwami (tzn miałem na przodzie, na tyle + na przyczepce, łącznie 6), i mogę z czystym sercem powiedzieć, że przednie sakwy są do d*py. Zdecydowanie wolałbym tył + przyczepka niż tył + przednie.A co było nie tak?
Ja za to pierwszy raz w życiu jeździłem z przednimi,choć tylko dwa tygodnie. Ogólne wrażenia bardzo fajne- też z przyczepką, też z 6 sakwami.Najcięższe sakwy - z 6-8 kilo, miałem na tyle roweru, najlżejsze - 3-4 kilo - na przyczepce. Przyczepiłbym się tylko do sterowności przyczepki z cięższym bagażem. Zaczynam podejrzewać, że może coś z uchwytem nie gra, może coś innego, bo niestety gdy tylko założę na przyczepkę sakwy 4kg+, ta zaczyna niefajnie zachowywać się na zjazdach. Wibracja szybkoprzenosi się na kierownicę i robi się niewesoło.O ile dobrze pamiętam, nie jest to specjalnie oryginalna przypadłość...Czy maszt swoim kołysaniem się na wietrze może tak huśtać przyczepką?Szy.