Autor Wątek: Witam :) !!  (Przeczytany 650 razy)

Offline Mężczyzna maciej

• Miasto: Zabrze
  • Na forum od: 24.08.2012
Witam :) !!
« 26 Sie 2012, 20:18 »
Cześć,
Jestem Maciej, mam 22 lata, studiuję, pochodzę z Zabrza. Jak każdy na tym forum uwielbiam podróże rowerowe. Kiedyś podróżowałem głównie na motocyklu, ale jednak tempo rowerowe jest dużo przyjemniejsze - więcej człowiek zdoła zaobserwować. Rowerowych wypraw zbyt wielu nie odbyłem - jeden dłuższy wyjazd do Albanii. Aktualnie przygotowuję się do rocznej wyprawy do Azji, a może dalej... i liczę, że Wasza wiedza mi to mocno ułatwi. Chciałem jeszcze dodać, że jestem bardzo szczęśliwy, że znalazłem to forum, bo ze świecą szukać forum internetowego, gdzie rozmowy są przeprowadzane kulturalnie, na wysokim poziomie ( a o to ciężko ). Ponadto cały czas śledziłem strony internetowe, blogi kilku użytkowników tego forum, więc tym bardziej czuję się zaszczycony dołączywszy to Was.
Pozdrawiam,

Offline Mężczyzna Borafu

• Moderator Globalny
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Odp: Witam :) !!
« 26 Sie 2012, 20:32 »
Witaj Macieju!
Mam nadzieję, że utrzymamy poziom i nie rozczarujemy Cię.

Offline Mężczyzna nomorota

• Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 14.08.2012
« 26 Sie 2012, 23:23 »
Trzymam kciuki za Azję! Kiedy jedziesz?

Offline Mężczyzna maciej

« 26 Sie 2012, 23:45 »