Autor Wątek: Wiedeń - Dunaj - Stambuł [Wakacje 2013]  (Przeczytany 3480 razy)

Offline Mężczyzna Recon

• Go Hard or go Home ^^
  • Miasto: Warszawa/Radom
  • Na forum od: 27.08.2012
Wiedeń - Dunaj - Stambuł [Wakacje 2013]
« 26 Paź 2012, 12:26 »
Witam, nieśmiało zaczynam poszukiwania partnera/partnerki/partnerów do wakacyjnej wyprawy! Mam 23lata i mieszkam w Radomiu, studiuję w Warszawie. Trasa jaką planuję mniej więcej pokonać plus minus w linku: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tpfwyrxjbwsbxsrv  a więc Rumunia, góry Fogarskie, Transylwania, Morze czarne i Stambuł :)

Nie zamierzam gonić, dystanse dzienne 90-160km, zależy od warunków i ew zwiedzania ;) Noclegi raczej w namiocie ew korzystając z uprzejmości ludzi. Cała wyprawa raczej w skromnych warunkach, byle się czymś najeść i jechać dalej. Jestem także otwarty na lekkie modyfikacje trasy. Generalnie lubię sobie pozwiedzać, lubię podziwiać naturę i kulturę.

Jeśli chodzi o mnie to na razie mam za sobą jedną większą wyprawę na Słowację, i ciągle zaliczam jedno-dwu dniowe wyprawki. Spokojnie robię nawet 150km dziennie, wiek nie gra większej roli, no może z wyjątkiem jakiś tam kolosalnych różnic :P Nie wymagam wielkiego doświadczenia i kondycji, bo i sam nie jestem doświadczony, oczekuję tylko otwarcia na przygodę! Na wyprawę myślę, że najlepiej będzie jechać w 2-3 osoby. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zapraszam, można pisać na pm i tutaj :)
« Ostatnia zmiana: 22 Lis 2012, 12:33 Recon »

Offline Mężczyzna wallace

• Miasto: okolice otwocka
  • Na forum od: 13.11.2012
Czejść! Jestem Paweł lat 31 z okolic Otwocka , w jakim terminie planujesz wyjazd , jakie drogi preferujesz czas trwania podróży i jaki przybliżony koszt ?

Offline Mężczyzna Borafu

• Moderator Globalny
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Dlaczego taka trasa?
Nie wiem jakie masz upodobania, ale zdaje mi się że to najbardziej nudny wariant z możliwych.
Jazda rowerem wzdłuż nizinnej rzeki rzadko kiedy powala na kolana.

Offline Mężczyzna emes