DX'a miałem (ale się zmielił na dojeździe na zlot), żeby mieć pojemność 29 też go przerabiałem na podobnie jak na stronie podesłanej przez Suma (a coniektórzy mają swoje zdanie na temat mojego majsterkowania.. i niestety mają rację.. nie wyszło za dobrze, na szczęście załatwił ją rozpinający się łańcuch
).
Aktualnie mam założoną "normalną" przerzutkę dwurzędową (oldiesowa grupa szosowo-trekingowa), z "baryłką" na dole zamiast blaszki (kocham warsztat Skoliozy
). Po "zamianie" na 3sp (poprzez doklejenie kawałka blachy) działa w 100% poprawnie (korba 61/32).
Taka uwaga odnośnie przerzutek szosowych: one są zaprojektowane na większe kąty rury podsiodłowej, w trekingu pojemność trochę rośnie (bo jest bardziej położona). Tylko trzeba dobrać odpowiednie stopniowanie i będzie działało.