Have I forgotten anything?
As a Dutchman I would never leave home without at least drop, negerzoenen and some wiet for the lonely evenings. And of course without 'Met het oog op morgen' on your iPhone.
Als een Nederlander zou ik nooit vertrekken zonder tenminste drop, negerzoenen en een beetje wiet voor de avonden in zijn eentje mee te nemen. Ook niet zonder 'Met het oog op morgen' op je iPhone.
Watch your back!
Goed opletten!
Zet 'm op!
Actually, hindiana is right. I am from Australia, and live in the Netherlands now. Still, I like drop and negerzoenen. I have not tried wiet, and am not sure if it would help me get to the North Cape faster.. :-) Maybe I can try some Polish specialities.. :-) Regarding podcasts - I listen to some from Australia. Keep up to date. I haven't heard 'met het oog op morgen'. :-(
Eigenlijk heeft hindiana gelijk. Ik kom uit Australië en woon nu in Nederland. Ik vind drop en negerzoenen wel lekker. Wiet heb ik nooit geprobeerd, en ik weet niet of het mij helpt sneller naar de Noordkaap te komen.. :-) Misschien een paar Poolse specialiteiten wel.. :-) En podcasts - ik luister graag aan sommige uit Australië. Even op de hoogte blijven.. Met het oog op morgen heb ik nooit gehoord. :-(
Are there many dutchies in Poland? :-)
Matthew