Autor Wątek: Author Traction  (Przeczytany 1886 razy)

Offline Mężczyzna Wahugda

  • Maratończyk ;)
  • Wiadomości: 37
  • Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 23.11.2012
Odp: Author Traction
« 11 Gru 2012, 13:48 »
czemu hybrydę? ten widelec jest dedykowany pod taki rodzaj ramy

Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Author Traction
« 11 Gru 2012, 13:53 »
Pod rodzaj ramy ? Bo rama aluminiowa to sterówka też musi być aluminiowa? Chyba mnie coś ominęło...
Chyba, że się nie zrozumieliśmy z kontekstem :)

Offline Mężczyzna Wahugda

  • Maratończyk ;)
  • Wiadomości: 37
  • Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 23.11.2012
Odp: Author Traction
« 11 Gru 2012, 13:59 »

Chyba, że się nie zrozumieliśmy z kontekstem :)

chyba tak:)  chodzi mi o rower MTB i widelczyk od ritcheya:)

http://allegro.pl/mosso-686-g-26-28-v-tarcza-bialy-i2854313826.html
lub cuś takiego bardziej ekonomicznie rozsądna wersja
« Ostatnia zmiana: 11 Gru 2012, 14:07 Wahugda »

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Odp: Author Traction
« 11 Gru 2012, 15:22 »
Niektórzy jeżdżą góralami na slickach a niektórzy szosówkami na oponach full terenowych    czyż to nie jest zabawne
Co do zasady - a raczej przełamywania kanonów - o ile do mtb bez problemu da się założyć wąskiego kapcia (o ile obręcz na to pozwala), to full terenowej opony w szosówce jeszcze nie widziałem. Nie wiem, może mam dziwną szosówkę, ale mi wchodzi max 25mm przy marathonie i wątpię w możliwość założenia czegokolwiek powyżej 28mm przy zwykłej gładkiej bezwkładkowej szosowej oponie, bez jakkolwiek agresywniejszego bieżnika, a co dopiero kostkami ;) W zasadzie w mojej sytuacji wątpię w możliwość jeżdżenia na 28mm oponach. W starych ramach szosowych było z tym "lepiej". Ale chętnie zobaczę full-terenowe opony w szosówce  :lol:

Właściwie chodziło mi o to że niektórzy wybierają uterenowione szosówki (przełaj) a niektórzy uszosowione górale jak w temacie  ;) Cel jest ten sam, mieć jeden rower na wszystko włącznie z turystyką o której było wspomniane w opisie roweru. Cały problem polega właśnie na wrednych  ;) wąskich oponach w szosówce które odpadają przy agresywnej turystyce.  Może takie coś http://www.rodex.net.pl/rdx/index.php?lg=pl&Strona=produkty&Dzialt=20 ???  Ja osobiście uważam że karbonowy widelec amortyzuje trochę lepiej niż stalowy.
« Ostatnia zmiana: 11 Gru 2012, 23:21 Damian90 »

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum