Autor Wątek: Frankenstein  (Przeczytany 5821 razy)

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7334
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 19:26 »
Możesz mieć dobry uciąg na klamce przelotowej, ale na klamce końcowej dalej nie będzie dało się hamować, jeśli nie będzie ciągnęła wystarczająco dużo linki.

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 19:29 »
Problem tkwi właśnie w tym, co ja napisałem ;)

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 19:43 »
Przelotowa to klamka a końcowa to klamkomanetka tak  ??? Mam klamkomanetki Shimano 105 i V-ki chodzą dobrze tylko trzeba częściej pilnować odstępu klocków od feli. Nie mam doświadczenia z innymi klamkami dlatego nie rozumiem dlaczego fizycznie nie da rady jaki element klamki o tym decyduje. Czasami czytam że v-ki w szosie odpadają i nadal nie wiem o co im chodzi   :( Chodzi mi o to co takiego mają nowe 105 że jednak daje radę  ??? Na murzyński rozum poproszę  ;)

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7334
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 19:51 »
Cytuj
Chodzi mi o to co takiego mają nowe 105 że jednak daje radę
Masz niskie wymagania wobec działania hamulców ;)

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:03 »
;)
Za to były też Vki np. STX RC, które miały mocowanie klocka a'la canti i dało radę ustawić toto żeby działało :)
Nawet jest o tym gdzieś tutorial, chyba na forum skoliozy.

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:03 »
Cytuj
Chodzi mi o to co takiego mają nowe 105 że jednak daje radę
Masz niskie wymagania wobec działania hamulców ;)

Możliwe, jednak dęba da rade stanąć, po coś jednak zrezygnowali z kantów, czyli mit obalony.
Od teraz Klamkomanetki pasują do v- breaków. A ja dalej nie wiem o co chodzi  ;)



Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:11 »
No a gdzie modulacja? jak masz klocki 0,5mm od obręczy to nic dziwnego, że Ci się zablokuje koło ;) Ale hamulec działa 0-1. Dziwne, że tysiące osób nie potrafią zgrać dobrze tych systemów ze sobą, a nagle u Ciebie działa. Może za to z hamulcami szczękowymi nie działa?

Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:20 »
Takie pytanie. Masz ten rower i ten hamulce? :
http://www.ridley-bikes.com/jp/en/bikes/4/69/cyclocross/x-bow-1317a#tab-bike-info
Może masz mini v-brake, i tak uciąg jest faktycznie, jak w kantach/szosowych, pisał o tym dawno temu Daniel.

Offline Mężczyzna Turysta

  • Wiadomości: 5719
  • Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 15.06.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:38 »
ale na razie moja Pava mieści się na kierownicy

To dobrze, bo na ten plastikowy dynks ani Pavy ani Lightstera nie założysz. Nie pasuje.

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:44 »
Tak ten rower, nie wiem może mini  ??? Może kiedyś znajdzie się szpec który wytłumaczy jakie wymogi muszą być spełnione żeby zgrać klamkomanetki z v brake. W każdym razie mit obalony  ;D

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7334
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:47 »
Cytuj
Może kiedyś znajdzie się szpec który wytłumaczy jakie wymogi muszą być spełnione żeby zgrać klamkomanetki z v brake.
To proste, to nie mogą być zwykłe vbrake ;D Zwykłe v-brake + klamkomanetki działają na tyle dziadowsko, że nie da się tego nie zauważyć.
Pod mini v-brake jest spory problem zmieścić większą oponę/błotnik.


btw, zostały mi jeszcze klamki przelotowe tektro pod 31,8mm (dla kierownic z szerokim pogrubieniem)

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 20:58 »

Pod mini v-brake jest spory problem zmieścić większą oponę/błotnik.


To chyba jednak są normalne v-brake, opone mam 3,5 cm szerokości wrzucam po sezonie jeszcze szerszą. Prosta sprawa, są na tym świecie rzeczy które się nie tak dawno temu największym filozofom nie śniły a technika prze do przodu  :)  Fotki:
http://www.bike4race.pl/wp-content/uploads/2012/09/Ridley-X-Ride-1203C-2.jpg
http://www.bike4race.pl/wp-content/uploads/2012/09/Ridley-X-Ride-1203C-3.jpg
 

Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 21:01 »

Offline Mężczyzna Medawc

  • Wiadomości: 679
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 02.12.2010
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 21:05 »
Ja mam też ten uchwyt BBB BLS-95. Ze sztywnością jest tak sobie. Małą lampkę jeszcze dość dobrze trzyma, ale już porządniejsza lampa na 4xAA (np. moja sigma smilux) na takim uchwycie już się telepie i guzik oświetla.

Offline Mężczyzna oszej

  • Niejeżdżący teoretyk - forumowy mędrek
  • Wiadomości: 1942
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.01.2011
Odp: Frankenstein
« 25 Lis 2012, 21:09 »
Damian90 - jesli wciąż nie widzisz... Wejdź w specyfikację w linku co Ci podałem, jest napisane wyraźnie - MINI V-BRAKE.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum