Autor Wątek: pozdrawiam wszystkie panie  (Przeczytany 16945 razy)

april

• Gość
pozdrawiam wszystkie panie
« 11 Lis 2008, 14:48 »
:D Witam wszystkie kobiety co się nie boją długich tras i wiatru we włosach..oczywiście pod kaskiem:)
Jestem nowicjuszką na tym forum i jeśli chodzi o jazdę na długich trasach także, ale już w przyszłym sezonie mam zamiar zebrać trochę doświadczeń i częściej  dłuuużej pojeździć.  :D
jeśli pozwoli mi na to stan mojego portfela i sytuacje życiowe a także zdrowie i kondycha:)
Uwielbiam rower, to fakt..mam znajomą, wspaniałą "mocną w nogach" kobietę, z którą parę razy tego lata robiłyśmy troszkę dłuższe jednodniowe wypady. Koleżanka "zaraziła się" tą formą wypoczynku i wyzwania i tak sobie planujemy wypad w przyszłym roku. Póki co wiemy, że gdzieś na południe Europy, ale szukamy inspiracji gdzie. Jeśli znacie jakieś piękne miejsca (najlepiej jakieś odludzia ) to z chęcią posłucham. Jeszcze raz pozdrawiam i dzięki z góry za odzew:)

april

• Gość
« 11 Lis 2008, 22:44 »
Zastanawiam się nad tym na ile też jest na Bałkanach bezpiecznie. Jaka byłaby tam sytuacja dwóch kobitek na rowerkach:) zakładając, że ekipa się nie powiększy:), nie ukrywam, że mam pewne obawy..ale zobaczymy, poczytam trochę o tych krajach na forum. Zawsze marzyłam o Izraelu, ale obawiam się, że to będzie raczej niemożliwe ze względu na czas i w ogóle klimat. Taki gorąc..

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
« 12 Lis 2008, 10:00 »
Troszkę mniej hardcorowo, ale już z pewnym poczuciem tego "odludzia" możesz mieć pojechawszy do Rumunii. Byłem tam 9 lat temu i się zakochałem (wówczas górsko, bez roweru; od kilku lat szukam okazji do potórzenia tego manewru, ale na dwóch kółkach :) ), a Michał był w tym roku i wspominał, że było ekstra. Więc może to taki złoty środek? :D

Ale chwila, chwila - przecież to forum dla kobiet. Przepraszam! ;)
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące... chyba że jesteś bikepackerem :p

april

• Gość