Instrukcja zabezpieczenia roweru w pokrowcu samolotowym1. Odkręć hak przerzutki, nie musisz odkręcać linki zatem nie będzie potrzeby regulacji po wyjęciu roweru z pokrowca. Odkręcony hak z przerzutką owiń (np. szmatką) i przymocuj za pomocą taśmy pomiędzy tylnym trójkątem ramy. 2. Owiń zębatki korby (np. szmatką lub folią bąbelkową) i zawiń taśmą.3. Odkręć kierownicę z mostka i zawiń ją całą razem z klamkami hamulcowymi i manetkami podobnie jak przerzutkę i korbę, następnie przymocuj tak zabezpieczoną kierownicę do boku ramy. Miejsce styku ramy z kierownicą musi być także zabezpieczone.4. Koła umieść w specjalnych kieszeniach, dla spokoju można także koła owinąć folią bąbelkową dostępną np. w Castoramie. Możesz także zakpić dodatkowe pokrowce na koła w promocyjnej cenie- zapytaj o rabat.5. Dwie główne rury ramy możesz zawinąć w folię lub owinąć szmatkami.Życzę udanych treningów i przyjemności z jazdy.
twierdziłem, że nie przewożę roweru tylko ramę i inne części
Remigiusz, nie wiedziałem, że ty też masz doświadczenie z torbą Zatora. Ja nie zamierzam wozić tej torby ze sobą przez cały czas wyprawy. Planuję zostawić ją w pobliżu lotniska (choćby tak jak zrobił Michał na Islandii )
Bardzo fajnie wygląda sprawa przewożenia rowerów w Norwegianie. Zero ceregieli. Na Okęciu tylko skręcenie kierownicy i pedały zamontowane odwrotnie. Nie trzeba w nic pakować. Na lotniskach w Norwegii specjalny punkt do pakowania niewymiarowych bagaży tzn wyposażonych w duże worki foliowe i taśmy klejące. Jedna jest tylko wada tych linii. Nie latają wszędzie