Cytat: Janek w 7 Lip 2011, 17:11Ostatnio mierzyłem ciśnienie licznikiem z wysokościomierzem. Na wysokości przelotowej odpowiadało ono ciśnieniu na dokładnie 2500mAle to jest ciśnienie w kabinie pasażerskiej, a w luku bagażowym może być mniejsze.Olej nie podlega tak łatwemu rozprężaniu jak powietrze (właśnie dlatego jest używany w układach hydraulicznych) więc nic się z nim nie stanie w samolocie.Raz nasze rowery leciały z powietrzem w oponach i nic się nie stało, więc to spuszczanie to tak na wszelki wypadek.
Ostatnio mierzyłem ciśnienie licznikiem z wysokościomierzem. Na wysokości przelotowej odpowiadało ono ciśnieniu na dokładnie 2500m
Nie wiem czy widzieliście (a może sam nie widziałem wcześniej): WizzAir zróżnicował opłaty za dodatkowybagaż na trasach do i powyżej dwóch godzin. Terazto 68 i 90 złotych.