Dotychczas dwukrotnie mieliśmy przyjemność przemieszczać się samolotem z rowerami. W obydwu przypadkach była to tania linia Wizzair. Przewóz roweru jest obarczony opłatą dodatkową (135 zł w 2009 roku). Rower musi być zapakowany (najlepiej w karton), z wykręconymi pedałami, skręconą kierownicą oraz spuszczonym powietrzem w oponach. Warto dobrze zapakować strategiczne części roweru, ponieważ bagażowi nie patyczkują się z pakunkami, czego efektem jest skrzywiona korba w jednym z naszych rowerów. Niestety od jakiegoś czasu paczka z rowerem ma określoną wagę - 15 kg, w związku z czym nie można bezkarnie już upychać nadbagażu w kartonie z rowerem. Co prawda nikt nam nie ważył rowerów na taśmie z racji gabarytów, jednak zawsze istnieje takie ryzyko, więc lepiej nie przeginać.
Przewóz sprzętu sportowego podlega opłacie za sprzęt sportowy wskazanej i uiszczonej podczas rezerwacji. Waga sprzętu sportowego jest uwzględniana w limicie bagażu rejestrowanego wynoszącym 15 kg. Jeśli łączna waga bagażu rejestrowanego i sprzętu sportowego przekracza limit wskazany powyżej, za każdy dodatkowy kilogram należy uiścić opłatę za bagaż ponadlimitowy.
Sprzęt sportowy (rowery, narty i wyposażenie do gry w golfa) Przedmioty te są uznawane za bagaż specjalny, który można przewozić za dodatkową opłatą. Należy pamiętać, że przedmioty takie nie mogą być przewożone w ramach dozwolonego limitu 15 kg. Przewóz sprzętu sportowego należy wskazać, klikając odpowiednie pole podczas rezerwacji online. Zapoznaj się z warunkami akceptacji sprzętu sportowego jako bagażu. W przypadku niespełnienia tych warunków firma Wizz Air odmówi przewozu bagażu specjalnego. Linie lotnicze Wizz Air pobierają dodatkową opłatę za bagaż ponadlimitowy, jeśli waga sprzętu sportowego przekracza 15 kg. Firma Wizz Air nie zapewnia materiałów do pakowania.