Jest jakaś możliwość połączenia sakwy ultimate i lemondki?Pytam bo często zdarza mi się jeździć z ramionami opartymi o gripy z palcami splecionymi przed sakwą.
Cytat: Psotnik w 24 Lip 2014, 12:22Jest jakaś możliwość połączenia sakwy ultimate i lemondki?Pytam bo często zdarza mi się jeździć z ramionami opartymi o gripy z palcami splecionymi przed sakwą.Ja to rozwiązałem w taki sposób:
Cytat: FIRST to Fight w 24 Lip 2014, 12:22Jest jakaś możliwość połączenia sakwy ultimate i lemondki?Pytam bo często zdarza mi się jeździć z ramionami opartymi o gripy z palcami splecionymi przed sakwą.Myślę o czymś takim, gdzie podpory umieściłbym nad manetkami i częściowo nad chwytami.Moje zasadnicze pytanie dotyczy tego czy ktoś jeździł z tak szeroko rozstawionymi ramionamiLub coś takiego.Może warto pomyśleć nad przednim bagażnikiem na sakwę przeznaczoną na kierownicę. Ja tak rozwiązałem sprawę sakwy na kierownicę i lemondki.Bagażnik tego typu potrzeba.Trzeba trochę pobawić się z mocowaniem, ale przy odrobinie samozaparcia da się ogarnąć. Jak wrócę do domu to pokażę jak u mnie to rozwiązałem, tylko nei ma torby Ortlieb.
Jest jakaś możliwość połączenia sakwy ultimate i lemondki?Pytam bo często zdarza mi się jeździć z ramionami opartymi o gripy z palcami splecionymi przed sakwą.Myślę o czymś takim, gdzie podpory umieściłbym nad manetkami i częściowo nad chwytami.Moje zasadnicze pytanie dotyczy tego czy ktoś jeździł z tak szeroko rozstawionymi ramionamiLub coś takiego.
Ta lemondka XLC jest odpowiednikiem TranzX JD-802. Ma jednak dzielone ramiona i co ważne możliwość mocowania na kierownice 31,8mm. Korzystałem z JD-802. Jest wygodna, ale zajmuje bardzo dużo miejsca na kierownicy i bardzo utrudnia montaż akcesoriów w przypadku kierownicy szosowej. Od siebie polecałbym raczej mniejsze konstrukcje pokroju ww. JD-808 lub też TB01 od TranzX