Super Jeździłem wcześniej na alu wygiętej do góry i na pewno do niej nie wrócę. Jedyny teoretyczny minus tego modelu to brak możliwości regulacji długości ale w moim wypadku długość fabryczna jest akurat idealna
/.../ Tak więc wybierając model trzeba mieć na uwadze przede wszystkim własne preferencje.
Ktoś testował takie coś? https://allegro.pl/oferta/lemondka-karbonowa-7853058161Rozglądam się od dłuższego czasu za czymś ciekawym, ale albo są to klocki zajmujące prawie całą kierownicę, albo kosztują powyżej 400 zł. W tej linkowanej za minus uważam to, że nie jest podniesiona w żaden sposób, a taką bym raczej preferował. Może jednak ktoś ma jakieś "patenty"?
Cytat: Wilk w 12 Mar 2019, 16:43/.../ Tak więc wybierając model trzeba mieć na uwadze przede wszystkim własne preferencje.Z początkiem tych się nie ma /piszę o sobie/ - se filuję na różne, odpowiedzi nie znam. By nie zmarnować hajsu, na wejście myślałem wziąć coś z Deca; tam jednak właściwie nic.Na oko jotka Dedy za coś 4 jawki mi podeszła, w sklepach filuję, czytam - użytkownik se jechał, poduszka mu siup odpadła, gleba; tym bardziej no namów się obawiam.Możliwość regulacji ważna jest chyba zarówno po wysokości, jak i szerokości /rozstaw poduszek/.
Póki co za bardzo jeździć nie mogę, to chociaż pooglądam co mógłbym sobie dokupić, a że już wcześniej zastanawiałem się nad kupnem lemondki, zapytam. Zainteresowała mnie lemondka Tranz-x JD-808. Bardziej potrzebna do zwiększenia komfortu niż do bonusa aero. Czy podparcia można regulować przód/tył? Czy zmieniacie ustawienie siodełka jeżdżąc z lemondką? I ostatnie pytanie - może ktoś się orientuje czy zamontuję ją, mimo posiadania wynalazku Giant Conduct na kierownicy?
Ten chwyt jest najmniej aero. Gdy w nim jedziesz, powinieneś zastanowić się po co w ogóle używasz szosówki