Autor Wątek: Accent Nordkapp+sztywny widelec - przełajowo-crossowy  (Przeczytany 12276 razy)

Offline Mężczyzna Qba

  • Wiadomości: 164
  • Miasto:
  • Na forum od: 04.02.2014
Pamiętam, że gdzieś już czytałem o problemie miejsca na zacisk w tej ramie. W tamtym przypadku skończyło się zrobieniem adaptera na zamówienie, ale może uda się kupić coś co podpasuje. W jakim rozmiarze jest tarcza?

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7335
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
ta rama ma po prostu spieprzone mocowanie. Ktoś tam od nas rzeźbił i szlifował zacisk (średni?)

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna dracorp

  • Wiadomości: 168
  • Miasto: Trójmiasto
  • Na forum od: 05.07.2013
    • Dziennik rowerowy…
@Qba: 160mm, chciałem mieć takie same jak w góralu żeby można było brać koło z przełajówki do górala ze względu na dynamo.
@globalbus: szkoda że producent tego "nie wie". W Cube np. rurka idzie lekko po łuku i przez to hamulec nie wadzi.
Myślę że nie ma co robić nic na siłę i użyję większego młotka. Piłowanie na pewno osłabi ramę ale może się uda lekko spłaszczyć rurkę. Tylko z tym poczekam żeby się dowiedzieć czy aby nie uszkodzę ramy przez to.
Piecia aka dracorp

Moje graty na olx.pl

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7335
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
piłowanie nie ramy, a zacisku :)

słowo "producent" to w tym przypadku nadużycie. Accent to marka własna importera, Velo Sp. z o.o. Producent, to jest gdzieś na tajwanie albo innym żółtym kraju i chętnie przyczepia plakietkę z dowolnym napisem.

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna Turysta

  • Wiadomości: 5719
  • Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 15.06.2011
Jak widać mogę przymocować tylko jedną śrubą.

Jest tu jakieś zdjęcie, którego nie widzę?

Offline Mężczyzna dracorp

  • Wiadomości: 168
  • Miasto: Trójmiasto
  • Na forum od: 05.07.2013
    • Dziennik rowerowy…
Piecia aka dracorp

Moje graty na olx.pl

Offline Mężczyzna yoshko

  • Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Wiadomości: 15533
  • Miasto: Strzelce Opolskie - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
Miejsce jest ale zdjęcia brak.

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7335
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
wziąłeś zdjęcie z nieudostępnionego albumu. Dlatego ty widzisz, a my nie.

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna dracorp

  • Wiadomości: 168
  • Miasto: Trójmiasto
  • Na forum od: 05.07.2013
    • Dziennik rowerowy…
Przepraszam najmocniej. Dwa konta na google pomiędzy którymi można się bez problemu przełączać ale nie na Picasie. A dopiero na picasie można podejrzeć uprawnienia.
Na photos.google.com tego nie widać. A zdjęcie/album był udostępniany właśnie przez photos.
Teoretycznie powinno być już dobrze, teoretycznie.
Piecia aka dracorp

Moje graty na olx.pl

Offline Mężczyzna outsider

  • Wiadomości: 64
  • Miasto: Częstochowa
  • Na forum od: 13.07.2015
Najprostsze rozwiązanie wg. mnie: adpater zamocować z drugiej strony, wyciąć blaszki z alu (o grubości tulei dystansującej + podkładka, na zdjęciu widać że wyjdzie całkiem gruba) mocujące hamulec do adaptera. Czy będzie działać? Nie wiem ;). Możliwe problemy: czy długość blaszki jest wystarczająca do zrobienia dwóch otworów do mocowania hamulca i adaptera?
« Ostatnia zmiana: 3 Lis 2015, 09:56 outsider »

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7335
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
To nie z adapterem jest problem, a z hamulcem. Adapter ustawia hamulec w tym miejscu, gdzie ma być. Sęk w tym, że zacisk tam się nie zmieści. W innym być nie może, bo nie będzie działać.
Hamulec tarczowy to na tyle precyzyjny mechanizm, że czasem grubość podkładki pod śrubę decyduje o jego prawidłowym działaniu.

Wszystkie te ramy powinny być wymienione na koszt producenta. Jest tylko ten problem, że nie ma na co. W nowszych wersjach tej ramy jedyne co zmieniono, to kolor malowania. Mocowanie jest w dalszym ciągu spieprzone ;)

My home is where my bike is.

Offline średni

  • Wiadomości: 1383
  • Miasto: Strzelce Op.
  • Na forum od: 18.02.2009
Mi udało się założyć Avid Juicy 5(szlifowane w miejscu mocowania tylnej śruby),ale BB7 za nic nie weszły.
Kto nie podróżuje nie zna wartości człowieka.
"Góry Uczą Pokory"

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7335
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
dla zainteresowanych, tak wygląda prawidłowo wykonany tylny trójkąt z mocowaniem wewnątrz


Rurka w kluczowym odcinku jest spłaszczona i prostopadła do osi koła. W ten sposób wchodzi dowolna tarcza (do 203mm) i dowolny zacisk.

My home is where my bike is.

Offline nie.dzielny

  • Wiadomości: 368
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 01.04.2009
Wszystkie zawarte tutaj opinie są moimi subiektywnymi odczuciami z którymi w pełni się zgadzam

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7335
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
u ciebie mogło się udać. Jednak gdy spaw będzie zbyt gruby, to nie starczy miejsca na samą śrubę :)

My home is where my bike is.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum