Autor Wątek: Sprzęt na długą podróż rowerową  (Przeczytany 3310 razy)

Offline altar

• Miasto:
  • Na forum od: 21.01.2013
Sprzęt na długą podróż rowerową
« 21 Sty 2013, 12:30 »
Witam wszystkich,

wybieram się na roczną podróż rowerową, jeszcze nie zdecydowałem jaką trasę chcę pokonać, będzie to Hongkong - Malezja lub Malezja - Chiny - Indie... zobaczymy.

Nie mam doświadczenia rowerowego i nie bardzo wiem jaki sprzęt powinienem kupić. Czy ktoś mógłby mi doradzić coś w tej kwesti?

Może także jest tutaj ktoś kto chciałby się przyłączyć do podróży?

Pozdrawiam, Robert.

Offline Dream Maker

• Miasto: Baile Uí Mhatháin
  • Na forum od: 11.06.2011
Zapraszam do przestudiowania forum.
Znajdziesz tu wszystko czego trzeba. Ale nikt Ci gotowej recepty (typu "to i to" jest najlepsze) nie da.
Do you have a dream? I'll make this dream come true. I'm... the Dream Maker

Offline Mężczyzna Camellus

• Miasto: Jankowice k/Krakowa
  • Na forum od: 23.10.2012
Wow, podziwiam :)
Ja też nie mam doświadczenia to zaczynam od szlaku Orlich gniazd w weekend majowy :)

Offline Mężczyzna Daniel

• turysta licznikowy
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
Ciekawe, czy będzie jak z Emesem  :icon_twisted:
Wracam do jeżdżenia.

Offline Mężczyzna MarqoBiker

• http://za-miedza.pl/
  • Miasto: Stalowa Wola
  • Na forum od: 16.01.2013
    • [URL=https://imageshack.com/i/0lrcroj][IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/21/rcro.jpg[/IMG][/URL]
Podziw..początkujący i taka wyprawa . Ja na swoja kilku dniową wyprawę wybrałem pobliskie Roztocze :)

Offline Mężczyzna Żubr

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 03.11.2010
Nie mam doświadczenia rowerowego i nie bardzo wiem jaki sprzęt powinienem kupić. Czy ktoś mógłby mi doradzić coś w tej kwesti?

Emes chyba tak nie stawiał sprawy? bez urazy ,ale to brzmi trochę jak "chcę jechać samochodem terenowym nad Bajkał, gdzie się uzupełnia płyn do spryskiwaczy?"

Offline miki150

• Użytkownik forum
  • Miasto: Jeteborno
  • Na forum od: 05.07.2010