Autor Wątek: Gruzja, Turcja- Kurdystan,Kapadocja. (Lipiec - sierpień 2013)  (Przeczytany 3617 razy)

Offline Mężczyzna boney

• Pomidor
  • Miasto: Ruda Śląska
  • Na forum od: 29.07.2011
Witam!

Szukam osoby pogodnej, z poczuciem humoru i o pozytywnym nastawieniu - to  z tych kluczowych rzeczy ;) dalej ...

Plan jest taki. Samolotem dotrzeć do Gruzji po czym zawitać na dłużej do Turcji. Jeśli chodzi o samolot to najlepsza chyba jest opcja z Kijowa Wizzem do Kutaisi, dochodzi jedynie problem pokonania drogi do Kijowa. Najlepszy chyba będzie pociąg.
Trasa Turcją jest bardzo intuicyjna. Jeszcze nie przyglądałem się dokładnie ciekawym miejscom które warto zobaczyć, jedynie pociągnąłem nitkę, aby mniej więcej wiedzieć ile wyjdzie kilometrów :)

Wycieczka kończy się w Stambule skąd będziemy kombinować powrót pociągami/busami i rowerem. Zależnie ile będzie czasu :)

Termin wyjazdu raczej po 20 lipca z racji trwającej sesji.

Jeśli chodzi o mnie to jestem studentem z sporym zapasem czasowym i tego też bym oczekiwał od kompana/ów.

Dobrze by bylo, żeby osoba która się zdecyduje miała już jakieś doświadczenie w takiej jeździe. Jeśli chodzi o mnie to byłem na 2 dłuższych wyprawach (można poczytac na blogu boney.bikestats.pl) ale nigdy nie leciałem samolotem z rowerem, także póki co jest to dla mnie czarna magia i będę się musiał doinformować co i jak.

Lekkie ciśnienie czasowe jest na kupno biletu lotniczego który na tę chwilę jest w granicach 500zł. Jeśli chodzi o inne koszta to ciężko mi tutaj coś sugerować. Słyszałem, że Turcja jest nieco droższa niż Polska ale nie wiem ile w  tym prawdy. Osobiście preferuję gotowanie makaronu na tysiąc sposobów i stołowanie w restauracjach raczej odpada ze względu na koszty. Oczywiście mozna coś czasem spróbować, ale raczej nie nastawiał bym się na stołowanie.