Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wygląda na to, ze różnice między eTrexami 20 a 30 to dla mnie zbędny bajer
850MB pamięci wew na mapy przeciez wystarczy.
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
dokumentacja tego wynalazku jest zdecydowanie SŁABA.
2. Po czym poznać na mapie (OSM, UMP), że dana droga jest gruntowa/ asfaltowa?
3. Gdzie znaleźć plik TYP (ponoć jego wyrzucenie przyspiesza pracę procesowa w Etrexach), jeśli (na urządzeniu i w kompie) mam tylko img? Mapy nie instalowałem, tylko ściągnąłem img
4. Ktoś napisał: „U mnie jest tak, że jak jadę po śladzie, na którym jest dodatkowo kilka waypointów, to nawigować, oczywiście nie nawiguje, ale podaje dystans do celu oraz dystans do następnego waypointa.” Jak umieścić w śladzie takie waypointy?
6. W jaki sposób sprawdzacie, ile dokładnie czasu Wasz sprzęt podziałał na bateriach? Nie wyłączacie przez cały test (i macie włączony stoper) czy urządzenie samo gdzieś zlicza czas pracy, np. od pierwszego włączenia/ „głębokiego” resetu lub po prostu czasu jazdy „od zawsze”? Jakiś jeszcze inny sposób?
1. Czy włączenie glonass ma znaczny wpływ na żywotność baterii? A WAAS?
A widziałeś w ostatnich latach dobrą, kompletna instrukcję od czegokolwiek? Tableta, telefonu (nie smart, bo nigdy w rękach nie miałem to nie wiem), aparatu czy choćby kuchenki mikrofalowej...?
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje