Jestem zadowolonym użytkownikiem Visty HCx a teraz zerkam w stronę Etrexa 30...Co mnie najbardziej denerwuje w Viście: - niewygodny w obsłudze joystick (szczególnie podczas jazdy), - bardzo niewygodne nanoszenie POI (trzeba joystik wcisnąć i trzymać przez chwilę a i tak nie zawsze działa),
- powolne odrysowywanie mapy, praktycznie wykluczające oglądanie w dużym oddaleniu,
- słaba odporność na wstrząsy (potrafi się wyłączyć na wybojach), - odłażąca guma
Cytat: emes w 16 Kwi 2015, 00:41 - słaba odporność na wstrząsy (potrafi się wyłączyć na wybojach), - odłażąca guma Nowy Etrex jest dosyć odporny na wstrząsy i upadki. Nie mam problemu z wyłączaniem na wybojach ale sporadycznie(bardzo rzadko) zdarza się wyłączyć czy zawiesić samemu z siebie.Obudowa spasowana idealnie, nie skrzypi, guma nie odłazi.http://www.garniak.pl/viewtopic.php?p=138885#p138885
Jak wygląda to nawigowanie po śladzie? Czym się różni od trasy i czemu tak przewrotna funkcja w ogóle istnieje? W Viście podział jest prosty: do nawigowania jest trasa, a ślad się zapisuje.
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
Po śladzie nie nawigujesz tylko jedziesz.
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje
A nie 50 punktów na trasę i 10 000 na ślad? Tak jest w Dakocie, a wydawało mi się, że eTrexy mają podobnie.
mogę bezkarnie zjeżdżać na boki i wracać,
Nie wiem jeszcze czy Warto, bo są co najmniej dwa źródła map wektorowych (Velo i OSM)
Cytat: anghan w 17 Kwi 2015, 23:42Nie wiem jeszcze czy Warto, bo są co najmniej dwa źródła map wektorowych (Velo i OSM) Jeśli chodzi ci o velomap, to przecież powstaje na podstawie danych OSM i niczego dodatkowego poza skopanym routingiem tam nie uświadczysz.