Na rowerze nie miałem okazji, zawsze wgrywam trasę zrobioną na ridewithgps i jest ok. No ale żeby były zawsze asfalty to nie wiem, ja nie znam takich map, które by to uwzględniały.
Ok, dzięki za odpowiedzi A czy w przedziale do 700-800 PLN warto rozejrzeć się za czymś innym czy Etrex 30x będzie ok?
Cytat: poziom w 26 Wrz 2017, 21:31Na rowerze nie miałem okazji, zawsze wgrywam trasę zrobioną na ridewithgps i jest ok. No ale żeby były zawsze asfalty to nie wiem, ja nie znam takich map, które by to uwzględniały.Przynajmniej dla wspomnianej przeze mnie wyżej mapy opcja "tylko asfalty" (czy też "unikaj nieutwardzonych", czy jak to tam się nazywa...) działa. Można też ustawić żeby nawigacja unikała dróg płatnych, autostrad, przepraw promowych i zawracania. Ale i tak nie masz gwarancji, że nie poprowadzi cię jakąś ruchliwą krajówką, czy inną nieciekawą (choć utwardzoną) drogą. Dlatego ja zwykle wcześniej przygotowuję sobie trasę na komputerze w postaci śladu, korzystam też ze sprawdzonych śladów innych osób.
Modele Etrex 20 i 30 są wolne i szukanie czegoś na mapie to koszmar. Są super do jazdy po śladzie i b.długo pracują na baterii.
Cytat: Hetek90 w 26 Wrz 2017, 21:04Ok, dzięki za odpowiedzi A czy w przedziale do 700-800 PLN warto rozejrzeć się za czymś innym czy Etrex 30x będzie ok?Podstawową różnicą w tych etrexa jest szybkość działania. Modele Etrex 20 i 30 są wolne i szukanie czegoś na mapie to koszmar. Są super do jazdy po śladzie i b.długo pracują na baterii.Nowe Etrexy Touch 25 i 35 działają szybko i można podłączyć przez BT telefon, zrzucić aktywność, wyświetlać komunikaty.Jedynie bateria działa krócej o 10h bo "tylko" 16h.Mam Etrex 20 jak i Etrex Touch 35 więc pisząc opieram się na kilkuletnim doświadczeniu. Pytania?