Jak jeździsz po zaplanowanej kresce, to tak. Ja tylko chce mieć punkty, które odwiedzę. O tym jak je połączę, decyduję w trakcie. Ślady wrzucam jako podkład na mapę.
Cytat: globalbus w 5 Mar 2018, 18:55Jak jeździsz po zaplanowanej kresce, to tak. Ja tylko chce mieć punkty, które odwiedzę. O tym jak je połączę, decyduję w trakcie. Ślady wrzucam jako podkład na mapę.Zdecydowana większość ludzi stosuje system planowania na kompie, wgrywania tego do urządzenia i jazdę ustaloną trasą. To daje szereg bonusów, wiesz ile do końca, masz profil trasy itd.
Najbardziej interesuje mnie w 30x barometrzyczny wysokościomierz. Dla wydłużenia czasu pracy urządzenia raczej odpuściłbym sobie rysowanie profilu, więc byłby on przez większość czasu wyłączony. BTW o ile włączony barowy wysokościomierz skraca czas pracy dźipiesa?
Altimetr głównie wykorzystywałbym do okazjonalnego sprawdzenia wysokości. Tylko na ile ta funkcja sprawdzi się gdy tylko chce ją o tak, pyk, włączyć bez specjalnego bawienia się w kalibrację?
Kompas magnetyczny przydaje się na postoju. Bo mapa nie obraca się wraz z urządzeniem tylko jest cały czas zorientowana wg terenu.
Ośmio.