A może przestawić się na Continental Top Contact lub Travel Contact ?
Bo?
opony na twardo toczą się gorzej niż te na średnio miękko
Miałem na myśli to, że twarde opony podnoszą cały rower na nawet najmniejszych nierównościach
Czy miałem wyjątkowego pecha,czy ten model tak ma...Mianowicie:Opona Schwalbe Marathon Supreme RaceGuard.-Pierwszy snake przy przebiegu ok 500km (całe szczęście 200m od domu)-wbita malutka odrobinka szkła,tam gdzie teoretycznie jest wkładka antyprzebiciowa-Drugi snake podczas szwędania po Kotlinie Kłodzkie.Podczas prowadzenia (!!!) wyładowanego roweru po asfalcie(dosyć spore nachylenie),opona wybuchła(!!!).Rozerwało ją na bocznej ściance.Zaklejona od wewnątrz łatką do opon i dodatkowo zewnętrznie łatką do dętek.-3 snake .Dzisiaj podczas załatwiania spraw na mieście,bez bagażu.Dętka pękła w miejscu gdzie teoretycznie znajduje się wkładka antyprzebiciowa.Na oponie drobne nacięcia. Ciśnienie utrzymywane na poziomie 4,5 bar.Jeszcze tyle kapci ,w tak krótkich odstępach czasu jeszcze nigdy nie złapałem.Nawet na tanich,marketowych oponach do górala za 20zł.Całe szczęście w domu leżała opona ,która była kupiona na KK jako rezerwa,gdyby łatka nie wytrzymała. Pytanie do znawców:Jakie opony pancerne polecacie?Jakiś agresywniejszy bieżnik w rozmiarze 28?Niekoniecznie musi być to produkt firmy Schwalbe (jakoś straciłem zaufanie...)Obecny rozmiar to 28x1,6.