Autor Wątek: Opony Schwalbe Marathon [temat zbiorczy]  (Przeczytany 236379 razy)

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Szukam czegoś na przyszły sezon do przełąja. Smart Sam czy Hurricane  ??? Czy duża jest między nimi różnica w jeździe na szosie  ??? Wybralibyście się na Hurricane z Łodzi do Zakopanego na raz około 350 km (bez bagażu)  ???  Sam opór toczenia mnie mało interesuje tylko ten hałas  :icon_redface: oraz ścieralność .

Offline Mężczyzna yoshko

  • Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Wiadomości: 15533
  • Miasto: Strzelce Opolskie - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
Bierz zwykłe Marathony :)

PS: Obydwie Twoje opony nie pasują do wątku ;)

Offline Mężczyzna Gallicjanin

  • Wiadomości: 351
  • Miasto: Tarnów
  • Na forum od: 10.01.2012
...
« Ostatnia zmiana: 5 Mar 2014, 12:00 Gallicjanin »

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Bierz zwykłe Marathony :)

PS: Obydwie Twoje opony nie pasują do wątku ;)

Sorry, nie zauważyłem  ::)  jak sie mają Hurricane do Marathonów na szosie, szutrze   ???

Offline Mężczyzna yoshko

  • Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Wiadomości: 15533
  • Miasto: Strzelce Opolskie - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
kilokilometr kkm (1 000 km)= megametr Mm (1 000 000 metrów)

Offline Mężczyzna Damian90

  • Wiadomości: 182
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 16.08.2012
Co to za jednostka: kkm ?

tysiąc kilometrów jakby co  ;)

Offline Mężczyzna Gallicjanin

  • Wiadomości: 351
  • Miasto: Tarnów
  • Na forum od: 10.01.2012
...
« Ostatnia zmiana: 5 Mar 2014, 12:00 Gallicjanin »

Offline Mężczyzna tomzoo

  • Wiadomości: 1747
  • Miasto: Poznań / Niepruszewo
  • Na forum od: 19.08.2009
    • Moje zdjęcia
w bankach na ten przykład używają skrótu kpln ;)

Jeżdżę szlakami, gdy mi z nimi po drodze...
Zdjęcia z moich wyjazdów i nie tylko    Trochę słowa pisanego

Offline Mężczyzna aard

  • Wiadomości: 6097
  • Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
Szukam czegoś na przyszły sezon do przełąja. Smart Sam czy Hurricane

Hurricane.
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące... chyba że jesteś bikepackerem :p

 

Offline Mężczyzna Oskar

  • Wiadomości: 796
  • Miasto: Szczecin/Świnoujście
  • Na forum od: 14.12.2011
Została jeszcze wersja Dureme Tandem zwijana w rozmiarze 28x1,6 i 26x2.0. Niby do dużych obciążeń.

Offline Mężczyzna Petri

  • Wiadomości: 43
  • Miasto:
  • Na forum od: 26.09.2012
Cytat: Barteusz
gdzieś czytałem, że warto przejechać kilkadziesiąt kilometrów po asfalcie zanim spadnie śnieg żeby kolce dobrze się zagnieździły
To jakaś bzdura. Jesli coś się stanie z kolcami od jeżdżenia, to najwyżej się obluzują. Zwłaszcza, jak się zetrze bieżnik, w którym są osadzone :lol: Ale spoko, to nie wcześniej niż po jakichś 10 Mm :)

Sądzisz, że Schwalbe sprzedaje opony z niezagnieżdżonymi (wypadającymi) kolcami? :lol:

Kazdy producent tak robi :lol: NIE PISZ BZDUR, jesli nie wiesz na 100% !

PRAWDA. trzeba kolce w oponie "ulozyc" - i nie kilkadziesiat , a ok 200 km. Nie hamowac i przyspieszac raptownie ( nie dopuscic to blokowania- lub zerwania przyczepnosci ) .

Potem mozna wyprawiac co sie chce.

I dotyczy to KAZDYCH opon z kolcami.

Trust the natives ! ;)

PS jezdze na kolcach autem od lat. I ZAWSZE i WSZEDZIE kierowcy sa o tym informowani. Wynika to z konstrukcji i sposobu produkcji.

Pytalem goscia z Nokian Tyres, czy dotyczy to tez opon rowerowych - ABSOLUTNIE TAK. Nie ma roznicy. Metoda osadzania jest niemal identyczna.

Kolce sie scieraja- sa aluminiowe w koncu ( kiedy byly stalowe, ale rdzewialy , teraz jest twarde i elastyczne alu ) - ale predzej umrze ci rama jak kolce - chyba , ze ci zalezy - to sie da, bez problemu  ;D ja wyrzucam opony bo nie maja bieznika, a nie bo kolce sie "skonczyly" . Zdarzy sie , ze kilku nie ma po 2 sezonach- ale to jest kilka na 144 - i ja nie jezdze tak, zeby ich nie zgubic  :icon_redface:

Offline nie.dzielny

  • Wiadomości: 368
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 01.04.2009
Jaki układ opon będzie lepszy na warunki miejsko-zimowe:
przód - Mondial
tył - Dureme

Czy też może na odwrót?
Wszystkie zawarte tutaj opinie są moimi subiektywnymi odczuciami z którymi w pełni się zgadzam

Offline Mężczyzna Mariusz

  • Jestem, jaki jestem...
  • Wiadomości: 1945
  • Miasto: Leszno
  • Na forum od: 18.02.2012
Myślę,że jeżeli to już tak:
-tył Mondial
-przód Mondial
Chyba,że już masz taki zestaw to na przód Mondial,na tył Dureme
W dobie internetu każdy kreuje swój wizerunek, tak jak chciałby, by widzieli go inni...
Każdy jest tu seksbombą, póki ma top fejs i konto, plastikowe lale nadymane jak ponton,
Ukryci za nickiem, poznają się jednym klikiem, bajerują się zamiast słowem plikiem...  
A trików jest bez liku, tą albo tą, która lepszy robi dzióbek na fejsiku...Ulepieni jak z plastiku, takich ludzi jest bez liku, żyj naprawdę, nie w wirtualnym cyrku...     Mesajah

Offline Mężczyzna Iwo

  • leniwy południowiec
  • Wiadomości: 3448
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 20.09.2010
Tak jak pisze Mariusz. Ogólnie, zimą na przodzie lepiej mieć oponę o lepszej przyczepności.

Offline wiewiór

  • Wiadomości: 67
  • Miasto: Bielsko-Biała/Wa-wa
  • Na forum od: 06.05.2011
Czy Wasze marathony XR też tak słabą przyczepność mają ?  Nieobciążona mi uslizguje, na mokrym/wilgotnym już bardzo.

Prawie każde hamowanie tyłem = pisk opony.
Z sakwami już jest znacznie lepiej.
...albo będę zmuszony powiedzieć 'Ni' jeszcze raz !

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum