Autor Wątek: Przywitejszyn  (Przeczytany 406 razy)

Offline Mężczyzna Waski

• Kapituła MP
  • Miasto: Lubin
  • Na forum od: 23.02.2013
Przywitejszyn
« 23 Lut 2013, 16:47 »
Witam serdecznie się z Wami, tutaj bywalcami, Koleżankami i Kolegami, rowerowymi mniej lub bardziej maniakami :)

O mnie dużo by pisać ale może przemilczę gdyż lepiej gdy poznacie mnie z moich wypowiedzi a może i kiedyś w wymiarze bardziej rzeczywistym - wspomnę jedynie, że o ile jestem totalnym amatorem to km trochę w nogach już mam. Jak większość ludzi w moim wieki miałem dosyć długą przerwę w ujeżdżaniu tego wspaniałego pojazdu jakim jest rower ale w tym roku ma się to diametralnie zmienić i mimo, że do lat świetności pewnie już nie wrócę to mam zamiar przemierzyć kawałek polski na dwóch kółkach a może kiedyś i uda się wyrwać gdzieś zagramanicę

Dotychczas tak na poważnie jeździłem dwoma rowerami turystycznymi oraz jedną szosówką - o kilkudniowych lub kilkudziesięcikilometrowych przygodach z "góralami" i innymi napotkanymi rowerami nie wspominam bo nie ma sensu

Teraz, póki co, od paru tygodni śledzę wątki w dziale Rower i zastanawiam się jaki rower kupić, w sensie marki i różnych takich innych rzeczy bo typ już znam oraz którą drogą wejścia w posiadanie pójść. Żeby nie było nieporozumień nie mówię o metodach typu kupić ukraść czy pożyczyć i nie oddać ale raczej o rodzaj metody wejścia w posiadanie drogą kupna - kupić nowy ? używany? gotowy? złożyć? ......?

Pewnie założę w odpowiednim dziale temat ale to jeszcze chwilę potrwa ponieważ w pracy mam ofensywę terminową i nad tematem zastanawiam się po nocach lub weekendami - nie idzie mi to zbyt dobrze zatem :D

Pozdrawiam
Ogr.

"Wąski. My nie możemy jechać tam bez rowerów. Jak zwierzęta. :)"
"Kolarsko jesteś taki sobie, [...]" yurek55

Offline Mężczyzna paweł.70

• Marin
  • Miasto: Ciepłe Łóżeczko
  • Na forum od: 28.11.2011
Odp: Przywitejszyn
« 23 Lut 2013, 18:00 »