Cytat: Freud w 3 Kwi 2013, 23:51Takie zupełnie bezobsługowe to one nie są - raz w roku należy je odpowietrzyć, co sprawia że masz tyle samo zabawy co ze zwykłymi.W samochodzie też raz do roku odpowietrzasz? A może w rowerze jest jakiś zawór, co po roku puszcza? Bo widzisz, jakoś ja nie musiałem odpowietrzać, za to zrobiłem to sam dla swojej wiedzy i nauki (nie po roku, gdzieś po niecałych 2, i nie odpowietrzałem, tylko przelewałem olej) - myślę, że podobnie czasowo jak wymiana linki, tylko mniej regulowania.Szczękowych hydraulicznych też nie odpowietrzałem - zapewne nie były od niecałych 10 lat odpowietrzane. Inna sprawa to wymiana oleum - ale w co kto wierzy Ja tylko naginałem kwestię odpowietrzania - jest szczelne to co masz odpowietrzać? W wyrównawczym jest tyle medium, że nawet gdyby olej/płyn parował, to nic się nie stanie.
Takie zupełnie bezobsługowe to one nie są - raz w roku należy je odpowietrzyć, co sprawia że masz tyle samo zabawy co ze zwykłymi.
Dziwi mnie natomiast, ze zamiast inwestować dużej kasy w taki konwerter firma nie popracowała nad opracowaniem klamkomanetek szosowych, ale z klamką obsługującą hydraulikę (a nie wierzę aby nie było to możliwe, skoro górskie Dual Controle Shimano wprowadziło już pare ladnych lat temu) - to faktycznie mógłbym nazwać milowym krokiem w turystyce dla miłośników baranka
Pamiętaj, że odpowietrzając hamulce Avid, usuwasz z układu hamulcowego pęcherzyki powietrza.
Cytat: Freud w 4 Kwi 2013, 18:35Pamiętaj, że odpowietrzając hamulce Avid, usuwasz z układu hamulcowego pęcherzyki powietrza.Pamiętaj, że jedząc, robisz się mniej głodny Co do reszty - widzisz, ja serwisuje sam, i nie mam z tym problemu. I inaczej - diagnoza i leczenie to co innego, jak nic Cię nie boli to chodzisz do lekarza na RTG?Dla mnie koniec tematu, jak widać są tutaj ważniejsze dywagacje niż Twoje przypuszczenia sorry - jestem u Dominiki i się nie wylogowałem - oszej
Jak jesteś od tego specjalistą to zamieniam się w słuch - jeśli nie, to zakończmy temat.
Z tego co mi mówiła pewna osoba zajmująca się tym od lat podobno olej rowerowy jest silnie higroskopijny i może po czasie źle wpływać na elementy metalowe -
Chyba nie zajrzałeś do pierwszego postu tego wątku
CytujJak jesteś od tego specjalistą to zamieniam się w słuch - jeśli nie, to zakończmy temat.Prosze, prosze. A ty od czego jestes specjalista?
Mineralny płyn hamulcowy też chłonie wilgoć z atmosfery i przez to traci swoje wlaściwości(spada temperatura wrzenia,łatwiej zagotować płyn,powstają pęcherzyki pary itp) Głównie przez to płyn co jakiś czas należy podmieniać.Ale nie co roku Sprawny układ hamulcowy też ot tak sobie się nie zapowietrza co roku