Autor Wątek: Rower - pragnę powrócić do dawnej pasji  (Przeczytany 686 razy)

Offline thommo

• Miasto:
  • Na forum od: 13.03.2013
Witam was:)
Od dłuższego czasu planuje zakup roweru. Decyzja zapadła i chce juz czyms na wiosne jezdzic:)
proszę o radę ponieważ moje doswiadczenie jesli chodzi o obecny sprzęt jest niewielkie,
 przez ostatnie lata jezdilem niestety jedynie na rowerku stacjonarnym:/
Chciałbym kupić porządny rower górski i zmieścić się w kwocie ok 1100zł
mam 190cm wzrostu

Jeśli mogę być na tyle bezczelny to byłbym równiez wdzięczny za linki do allegro

Jestem w wieku (29) w którym już się raczej nie rośnie (w zwyż) więc chciałbym porządny rower na wiele najbliższych lat.

Mieszkam na slasku. W poblizu mam wiele tras rowerowych, parki i laski.
Chciałbym również aby rower dał rade na terenach bardziej górzystych(gdzie również często bywam)  jak i dłuższych trasach plenerowych.
Zdaje sobie sprawę, ze jestem laikiem( i to co napisałem może wielu śmieszyć), ale chcialbym bardzo wrócić do pasji z dawnych lat :)

Z góry dziękuje za wszelką pomoc:)

Offline Mężczyzna emes

• i tak nie dojedzie
  • Miasto:
  • Na forum od: 09.06.2010
    • http://north-south.info
Za taką cenę w sklepie dostaniesz coś z dolnej półki. Ot, choćby Unibike Mission, w którym po jednym intensywnym sezonie będziesz miał do wymiany napęd i widelec. Jeśli nic się nie zmieniło w tej firmie, to zostanie Ci porządna rama.

Druga opcja to używka z Allegro za ok. 500zł i remont. Ale żeby dobrze wybrać i wyremontować musisz przestać być laikiem :)

Tak więc opcja pierwsza jest lepsza jeśli chcesz zacząć jeździć jak tylko zima odpuści.

Offline thommo

• Miasto:
  • Na forum od: 13.03.2013
Finalnie podniosłem kwote, która przeznaczę na zakup i wybrałem 3 modele.
Proszę o opinie, który najlepiej wybrać

2 modele krossa:
Kross-HEXAGON-X5-2013
Kross-LEVEL-A2-2013

i rower z decathlohna:
Rockrider 6.3

http://www.decathlon.pl/rockrider-63-id_8208677.html

Offline Mężczyzna skaposzczet