Autor Wątek: Austria – Chorwacja, maj 2013  (Przeczytany 566 razy)

Opis: A dokładnie St. Gilgen - Sisak

Offline chitchatter

• Miasto:
  • Na forum od: 05.09.2012
Austria – Chorwacja, maj 2013
« 13 Mar 2013, 13:15 »
Witam serdecznie!

Na imię mi Maciej, mam 24 lata i obecnie rezyduję w St. Gilgen w Austrii.

W maju tego roku zaplanowałem trasę rowerową Z okolic Salzburga na południowy wschód do Chorwacji. Możliwie poruszał się będę trasą Murradweg (http://www.murradweg.com/en), choć na początku planuję jechać z St. Gilgen i przez Hallstadt i jechać tą trasą dopiero od któregoś momentu przed Graz, aż do końca czyli do północy Chorwacji. Później kontynuował będę podróż do Sisak – miejscowości w Chorwacji gdzie pracuję jako wolontariusz przy dwutygodniowym filmowym festiwalu o tematyce ekologicznej (podróżowanie z miejscowości do miejscowości w Chorwacji i Bośni:)
Trasa jest elastyczna o tyle, o ile mam czas od 4 maja (sobota) a w Sisak muszę być 12 maja. Później ewentualni towarzysze muszą zdecydować o swoich planach – podróż pociągiem z powrotem? A może możecie się jakoś przyłączyć do festiwalu? Dajcie mi znać, jeśli interesuje was festiwal to podeślę kontakt do organizatora.

St. Gilgen – Sisak to dystans myślę że maksymalnie 500km, tak więc dzieląc 500/9 wychodzi ok. 56km dziennie. Możemy też jechać szybciej, zobaczymy! Taki plan zastosowałem, bo to moja pierwsza wielodniowa wyprawa rowerowa i chcę mieć zapas czasu.

Noclegi w namiocie na dziko albo u gospodarza, gotowanie we własnym zakresie. Generalnie wyprawa niskobudżetowa.

Podróż nastawiona na pochłanianie widoków, deszczu też się generalnie nie boję. Główny przyświecający cel to żeby 12 maja być w Sisak!

Jeśli macie ochotę, czas, możliwości, to zapraszam do pisania i umawiania się:)
Maciej

Offline EASYRIDER77

• Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
Odp: Austria – Chorwacja, maj 2013
« 14 Mar 2013, 15:08 »