Autor Wątek: Bałkany - lipiec, sierpień 2013  (Przeczytany 1558 razy)

Offline Mężczyzna Majorus

• Miasto: Jaworzno
  • Na forum od: 13.02.2012
Bałkany - lipiec, sierpień 2013
« 1 Kwi 2013, 12:58 »
O mnie

Mam na imię Tomek i mam 19 lat. Aktualnie mieszkam i studiuję w Krakowie, ale pochodzę z Jaworzna. Mam na koncie jedną dużą wyprawę z zeszłego roku (miesięczny wyjazd do Włoch), a także dwie mniejsze w Holandii i na północy Norwegii.

Poszukuje

Szukam osoby, która ma podobne priorytety do moich. Byłoby miło, gdyby mieszkała gdzieś w pobliżu, żeby udało się przed wyjazdem gdzieś spotkać kilka razy i wspólnie pokręcić. Osoby z doświadczeniem wyprawowym mile widziane :) Myślę, że maksymalna liczba osób, to 3-4.

Trasa

Zaplanowałem taką trasę
http://tnij.org/u4o0
Jest to dopiero wstępny zarys i pewnie zajdzie jeszcze trochę poprawek. Jestem też otwarty na propozycje zmian trasy, zahaczenia o inne ciekawsze miejsca w okolicy. Główne punkty, których nie chciałbym przegapić to bez wątpienia Szosa Transfogaraska, wesoły cmentarz w Rumunii, Kosowo, górska droga w okolicy Kukes w Albanii, Zatoka Kotorska, Mostar, Zagrzeb.
Cała trasa jest dosyć długa, ale myślę, że realny czas przejazdu powinien wynieść ok 35 dni, może troszkę dłużej. Dziennie planuję przejeżdżać ok. 100 km. Wszystko zależy od warunków, stanu nawierzchni, samopoczucia i wielu innych czynników. Jak wszystko będzie dobrze szło, to nie widzę problemu, żeby przejechać trochę więcej, oczywiście w granicach rozsądku :P

Start i powrót

Wyprawę chciałem rozpocząć mniej więcej w połowie lipca. Sesja trwa u mnie do 6 lipca, więc jak wszystko dobrze pójdzie, to można wyjechać wcześniej. Powrót jakoś w drugiej połowie sierpnia. Wyjazd najchętniej z południa Polski, ale dokładne miejsce ustali się dopiero po znalezieniu towarzystwa :)

Noclegi i jedzenie