Autor Wątek: Rower dla stu kilowca :-)  (Przeczytany 1550 razy)

Offline Mężczyzna mleki

• Miasto: UK
  • Na forum od: 11.04.2013
Rower dla stu kilowca :-)
« 11 Kwi 2013, 18:55 »
Witam wszystkich na tym szacownym forum.
Mam na imię Krystian mam 39 lat , 100 kg. żywej wagi i 170 cm wzrostu ;-)
Mieszkam w uk i tutaj planuję zakup roweru dla siebie , od dwóch lat posiadam MTB ale w zasadzie to niewiele sobie nim pojezdziłem , niezbyt  mam terenu na górala a po aswalcie to wiadomo tak nie specjalnie sie jezdzi.
Z uwagi na to iż niedawno się przeprowadziłem i to w teren typowo aswaltowy + łagodne ścieżki leśne , zdecydowałem się na crossa , szczególnie że ( pomimo niskiego wzrostu) , zawsze preferowałem większe koła.
Ok. teraz moja prośba , wytypowałem dla siebie kilka rowerów , czym się kierowałem ? Nie wiem , ceną , wyglądem , kolorem ... jestem calkowitym laikiem , wiem tylko iż z powodu mojej wagi powinienem mieć raczej hamulec tarczowy oraz amortyzację w "rurce" siedzenia , tak sobie myślę.
Dodam jeszcze że teren w którym obecnie mieszkam jest bardzo pofałdowany , częste dosyć strome podjazdy oraz rzecz wiadoma zjazdy ( drogi szutrowe a także aswalt - do wyboru ) i tu się zastanawiam bo czytałem że crossy mają "niskie" biegi i nie wiem czy podołają w takim terenie , lub czy raczej ja dam radę :-) , lecz jeśli to jakiś problem to zapakuję rowerek na autko i pojadę nad pobliskie morze , tam mam sporo prościutki dróg.
Ok. jeśli pozwolicie postaram się wkleić kilka linków i poproszę szacowne doświadczone grono o poradę który z rowerków , jeśli w ogóle któryś byłby dla mnie odpowiedni.
Rowery wkleję w kolejności w jakiej mi się podobają.

http://www.fatbirds.co.uk/256725/products/merida-crossway-20-md-hybrid-bike-2013.aspx

http://www.ebay.co.uk/itm/150980708172?var=450151250747&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

http://www.ebay.co.uk/itm/160997560324?var=460162635223&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649