Autor Wątek: Co o nim sądzicie?  (Przeczytany 2223 razy)

Offline trututu

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.10.2008
Co o nim sądzicie?
« 8 Lut 2009, 18:32 »
hej! Niestety mój skradziony rower się nie odnalazł, więc myślę o zakupie nowego - jako że jestem sprzętowym laikiem, proszę o pomoc :)
Co myślicie o tym modelu:
http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=7&gr=61&id=404
(na podróże asfaltowo-leśno-miejsko-wiejsko-terenowo-szosowe)????
jak tam jego osprzęt, coś by trzeba wymienić?

A może ktoś poleciłby mi jakiś inny model/markę w podobnej cenie?
Wcześniej miałam ten rower:
http://www.evanscycles.com/products/dawes/galaxy-2008-touring-bike-ec000395

Był na prawdę genialny, nie orientujecie się, który model na polskim rynku byłby jemu najbliższy???

Z góry wielkie dzięki za pomoc!
Pozdrawiam:)

Offline Mężczyzna Robb

• "Ojciec Założyciel"
  • Miasto: Kraina Wygasłych Wulkanów
  • Na forum od: 04.06.2006
    • Robb Maciąg
Co o nim sądzicie?
« 8 Lut 2009, 22:26 »
a czemu nie kupisz nowego Dawsa ?
… why so serious ?

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
Co o nim sądzicie?
« 8 Lut 2009, 22:35 »
A dlaczego nie kupisz tego Dawesa? Inna sprawa, że taki super rower i osprzęt a tu nagle hamulce canti... (?)

Ten, co tu wybrałaś, to zupełnie inna bajka (bike'a ;) )
Dawes ma ramę cro-moly na rurkach reynoldsa (top end), a Merida alu. Dawes to sztywniak, merida ma amorka, nie znam się na amorkach, ale suntoury chyba nie mają najlepszej opinii (?)
Reszta osprzętu (oprócz tylnej piasty Dawesa, której nazwa nic mi nie mówi) chyba na tym samym poziomie, chociaż są to rózne komponenty, więc kwestia, co Ci bardziej pasuje. Te od dawesa są nieco bardziej lakonicznie opisane, więc ciężko jednoznacznie orzec, bo np. nie podają liczby zębów.