"Dziwi mnie, że skoro są świadkiem tak rzadkiej awarii, nie dostałeś nowej piasty, bez względu na stan gwarancji. Koszty piasty (które oni by ponieśli) byłyby nieporównywalne do zysków wizerunkowych."
Szy.
[/quote]
Korespondencję z "Rohloffem" rozpocząłem nie po to by mi pomogli usunąć awarię tylko aby uzyskać informację. Chciałem znać ich zdanie na ten temat, nie było łatwo skłonić ich do wynurzeń w drażliwych tematach dotyczących trwałości ich wyrobu. Efekt jest taki że muszę wierzyć że to co mi się przydarzyło jest "rzadko spotykanym zużyciem na wczesnym etapie eksploatacji", tak to zostało określone. Ja mam swoje przemyślenia na ten temat, zacząłem analizować wcześniejsze doświadczenia z wymianą oleju i wyszło mi że chyba zbyt często traciłem olej i co za tym idzie smarowanie w czasie między wymianami. Olej wymieniałem częściej niż sugeruje producent ale z piasty najczęściej niewiele schodziło lub wcale. Uszczelnienie to osobny temat acz ściśle związany ze smarowaniem w kąpieli olejowej.