Autor Wątek: Proszę o pomoc w wyborze roweru :)  (Przeczytany 352 razy)

Offline Mężczyzna Dawid_2248

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.11.2011
    • Moja galeria Picasa
Proszę o pomoc w wyborze roweru :)
« 10 Maj 2013, 17:04 »
W ostatnim czasie w moim wysłużonym Krossie Hexagonie V5 sypie się coraz więcej, postanowiłem przed wakacjami zaopatrzyć się w coś nowego. Mimo, że sporo jeżdżę, od strony technicznej jestem dość zielony... Potrzebuję jakiegoś dobrego następny mojego Krossa (MTB, koła 26, rama 21), myślę że do max 1100zł. Zależy mi na w miarę dobrym osprzęcie, ale przede wszystkim na jego wytrzymałości (robię ok. 6-7tys. km rocznie, z czego dużo z bagażem). Proszę o jakieś rady, abym miał punkt zaczepienia :)
www.gdzielosponiesie.pl

"Podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze, a stajemy się bogatsi"

Offline Mężczyzna qbab

• Miasto: łódzkie
  • Na forum od: 25.12.2011
Odp: Proszę o pomoc w wyborze roweru :)
« 11 Maj 2013, 10:09 »
Jeżeli planujesz kupić nowy rower w kwocie do 1100zł to raczej lepiej zainwestować w ten stary ( o ile rama Ci odpowiada i jest w dobrym stanie). W tych pieniądzach kupisz rower niższej klasy niż masz (porównaj sobie ten sam rower z kolejnych roczników i zobaczysz że osprzęt jest coraz słabszy albo cena idzie w górę).
Polecam malowanie ramy, nawet samodzielne sprayem, rower nabiera świeżości, a po czyszczeniu lub wymianie osprzętu jest niemal jak nówka.

Jeżeli chodzi Ci natomiast o używkę to wrzuć jakieś swoje propozycje. Osoby bardziej obeznane w MTB niż ja na pewno Ci pomogą w ocenie.

Offline Mężczyzna Dawid_2248

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.11.2011
    • Moja galeria Picasa
Odp: Proszę o pomoc w wyborze roweru :)
« 11 Maj 2013, 21:34 »