Szukam swojego roweru i drugiego, nie mojego, ale bardzo bliskiego - chodzi o rower Ma_rysi. Zginęły w nocy z 17 na 18 maja 2013 roku spod wiaty przy schronisku Orle w Górach Izerskich. Nie zginęły, tylko je po prostu ukradł.
Gdyby ktoś gdzieś je widział lub trafił na jakiś ślad (na przykład na giełdzie rowerowej w Jeleniej Górze lub targu w Cieplicach), to proszę o info na adres wojtasin@interia.pl lub telefon - 797 847 stotrzy.
Za konkretne informacje, które pomogą odzyskać rowery czeka nagroda.
Gary Fisher Marlin GS, jasnozielony, numer ramy WTU 1716D263D
Specyfikacja:
Widelec: SR Suntour Epicon 2007/2008, skok skrócony do 85 mm, brak pokrętła na prawej goleni
Kierownica: Bontrager Crowbar - srebrna
Mostek: Bontrager SSR - krótki, srebrny
Chwyty: Ergon GC2 (rogi w kolorze czarnym, mocno porysowne)
Stery: VP 41a
Siodełko: Bontrager Select Fit (białe, damskie)
Sztyca: Bontrager SSR - srebrna
Korba: Shimano FC-M582
Obrót: Shimano BB-SM71
Pedały: zjechane platformy Wellgo ATB
Łańcuch: Campagniolo Record C9 - prawie nówka
Kaseta: Shimano CS HG-30-9 - czarna, prawie nówka
Przerzutka przód: Shimano SLX top swing
Przerzutka tył: Shimano Deore M531
Manetki: Shimano Deore M530 Rapidfire Plus
Hamulce: Avid Single Digit 3, V-Brake
Klamki: Tektro
Koło przednie:
Obręcz: Bontrager Camino
Piasta: Shimano RM65 Disc CL
Opona: Schwalbe Marathon Mondial
Koło tylne:
Obręcz: Accent Trackliner
Piasta: Shimano XT FH-M765
Szprychy: DT Champion Black
Opona: Schwalbe Marathon Mondial
Bagażnik: Tubus Logo Evo (prawie nowy) - takie jak ten -
http://www.szumgum.com/bagaznik-rowerowy-tylny-tubus-logo-tubus008.htmlZnaki szczególne: na górnej rurze, po prawej stronie otarcia lakieru do metalu i wgniecenie, Topeak Bar Extender i uchwyt torby Ortlieb na kierownicy.
Gary Fisher Tassajara, czarno-żółty, numer seryjny ramy WTU 3565I070A
Specyfikacja:
Widelec: Manitou Minute ABS+ Milo (manetki nie było na kierownicy), numer seryjny z korony widelca HB2041524
Kierownica: FSA XC270
Mostek: PRO LT 80mm +/- 6
Chwyty: Ergon GC2 (rogi w kolorze złotym)
Stery: VP A76C
Siodełko: Selle Royal X-1 (białe pręty z napisem Cube)
Sztyca: PRO Xlt
Zacisk: PRO
Korba: Shimano FC-M531
Obrót: Shimano BB-ES25
Pedały: zjechane platformy
Łańcuch: Campagniolo Record C9
Kaseta: Shimano CS HG-50-9
Przerzutka przód: Shimano Deore XT
Przerzutka tył: Sram X9
Manetki: Sram X9
Hamulce: przód Avid BB7/ tył Avid SD7
Klamki: Avid SD7
Koło przednie:
Obręcz: DT XR 4.1
Piasta: SLX HB-M665
Szprychy: DT Competition
Opona: Schwalbe Marathon Mondial
Koło tylne:
Obręcz: DT XR 4.1
Piasta: Shimano SLX FH-M665
Szprychy: DT Comp
Opona: Schwalbe Marathon Mondial Evolution (prawie nówka)
Bagażnik: Topeak Super Tourist Rack MTX, trochę poprzecierany
Znaki szczególne: na lewej górnej rurce tylnego trójkąta są plamy błota przyklejone do ramy klejem cyjanopanowym, na górnej rurze naklejki: z bazy rowerów i policjantka w stylu pin-up. Lewa górna goleń amortyzatora jest zarysowana i wypolerowana, na prawej dolnej, tuż pod uszczelką kurzową jest odprysk lakieru. Zaczep do torby Ortlieb zamocowany na kierownicy.